نقش استخر در خانه های ویلایی بسیار حائز اهمیت میباشد. بیش تر اران یا صاحبان باغ ویلا وجود استخر را در محوطه باغ ضروری میدانند و معتقدند یکی از مهم ترین جنبه های تفریحی باغ ویلا ، وجود استخر در محوطه باغ میباشد.در این مقاله قصد داریم تا طرح های مختلف و متنوع از استخر را مورد بررسی قرار دهیم.

استخر های زاویه دار

برای داشتن یک استخر متمایز و خاص خودتان را از چهار چوب اشکال زاویه دار خارج کنید، یک استخر با گوشه های خمیده و زاویه های فرور رفته ایده ی منحصر به فردی برای باغ ویلا محسوب میشود.

استفاده از رنگ های خاص در لبه استخر

برای آنکه استخر شما در فضای حیاط و یا باغ شما چشمگیر تر باشد راه های ساده ای وجود دارد. کافی است سطح استخر خود را از سطح زمین بالاتر قرار دهید و با استفاده از یک رنگ خاص آن را تبدیل به یک نقطه ی کانونی در حیاط خود کنید.

ساخت استخر در محوطه باغ ویلا

طراحی استخر بدون لبه

استخرهای بدون لبه گونه ای این امکان را به شما می دهند که اقیانوسی بی نهایت را در فضای حیاط خود داشته باشید و از آن لذت ببرید.

ساخت استخر در محوطه باغ

وجود استخر در محوطه باغ بسیار رویایی و فوق العاده به نظر میرسد.طراحی استخر در این محوطه به صورت برکه و یا نمای دیگری از طبیعت میتواند منظره ای رویایی را در ویلای شما ایجاد کند.

ساخت استخر در ویلاهای ساحلی

اگر صاحب ویلای ساحلی هستید میتوانید با تلفیق استخر با آب دریا فضایی رویایی و منحصر به فرد ایجاد کنید. این سبک از طراحی استخر در بسیاری از نقاط دنیا مورد توجه قرار گرفته است.

باغ ویلا با استخر های لوکس و لاکچری

طراحی استخر های شیشه ای در باغ ویلا لوکس

استخر های شیشه ای از جمله استخر های سر پوشیده هستند که طرفداران زیادی دارند و در باغ ویلا های لوکس ساخته می شوند. در این نوع از استخر ها دیواره های شیشه ای موجب شده است تا استخر نه تنها از فضای بیرون استخر بی بهره نماند بلکه در چهار فصل سال مورد استفاده قرار گیرد.


و باغ ویلا ی لوکس در غرب استان تهران استخر ,طراحی ,محوطه ,ساخت ,شیشه ,لوکس ,طراحی استخر ,ساخت استخر ,فضای حیاط ,وجود استخر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش دیجیتال مارکتینگ هر چی که بخوای پرهون تجهیزات پزشکی صفر تا صد کنکور 99 مجله دلتا یارا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. دفترچه خاطرات یک زن