انواع تکنیک های لابیاپلاستی

در جراحی لابیاپلاستی خانم هایی که با افزایش سن و یا به دلایل دیگر زیبایی واژن خود را از دست داده اند می توانند با این جراحی قسمت اضافی  و افتاده لابیا واژن خود را بردارند تا  زیبایی این ناحیه بازگردد

روش Seculped linear

در این روش با استفاده از  لیزر و یا چاقوهای مخصوص استفاده شده در جراحی برش هایی  در مناطق مورد نیاز زده می شود و در نهایت بعد از اینکه تمامی اقدامات لازم بر روی واژن انجام گرفت بخیه های قابل جذب و یا غیر قابل جذب زده می شود پزشک متخصص باید این دقت را داشته باشد که بخیه ها نباید خیلی محکم زده شوند که زخم ها و اسکار های به وجود آمده به کمترین حالت ممکن برسد.

بهتر است برش ها با لیزر ایجاد شود زیرا با این روش خونریزی به وجود آمده بسیار کم خواهد شد و لزومی هم ندارد که بخیه ها خیلی محکم برای بستن نخ ها استفاده شود.

در رابطه با اینکه چه مقدار از بافت های اضافی برای داشتن ظاهر زیبای واژن باید برداشته شود نظر پزشک و همچنین سلیقه بیمار بستگی دارد .برخی از افراد دوست دارند لابیاها بزرگ تر باشند و بعضی از افراد هم گمان می کنند که  با بیشتر برداشتن بافت لبیای مینور به زیبایی واژن آنها افزوده می شود که در این مواقع متخصص جراحی زیبایی ن موقعیت لگن و همچنین وضعیت بیمار را بررسی می کند تا بهترین نتیجه برای فرد حاصل شود .


مطالب مرتبط: خطرات عمل لابیاپلاستی چیست؟


V-Wedge resection

همان طور که از اسم این روش پیداست حاشیه لب های کوچک به حالت حرف  V لاتین برداشته می شود و معمولا زمانی که قرار است بافت کمی از لابیاهای اضافه برداشته شود، از این روش استفاده می شود . از مهم ترین ویژگی  این روش عدم آسیب وارد شده به اعصاب حسی واژن و لابیاها هست و در  جراحی لابیاپلاستی  نتیجه  طبیعی تری را شاهد خواهیم بود  و در حین جراحی خونریزی کمتری  به وجود می آید و راحت تر می توان جراحی را انجام داد و جراح تمامی مراحل را با آرامش بیشتری  پیش خواهد  برد که به دنبال آن زخم های کمتر به وجود آمده  و دوره نقاهت هم کوتاه تر خواهد بود .در بعضی از  موارد برش ایجاد شده و منطقه برداشته شده به حالت حرف Y خواهد شد . برای اینکه بدانید از کدام از این تکینیک ها در جراحی شما استفاده  خواهد شد باید یک جلسه مشاوره پیش از جراحی با متخصص خود داشته باشید و اطلاعات تکملیی  وی را به دست بیاورید .


Z-Plasty Technique

در این روش بافت بیشتری برداشته می شود و قسمت های برداشته شده به شکل Z در خواهد آمد .حالت W هم وجود دارد که این دو تکنیک استفاه شده بیشتر در مواردی استفاده می شود که لابیا فرد خیلی بزرگ باشد .


منبع:وب سایت دکتر خلیلی


زیبایی و سلامتی جراحی ,برداشته ,وجود ,استفاده ,حالت ,واژن ,وجود آمده ,خیلی محکم ,انواع تکنیک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مدرسه ی با نشاط ما شرکتی فروشگاه گیوه کرد سایت سرگرمی و تفریحی جواهرات و سنگ های قیمتی شمیم عشق ناوک روز مرگی ها