شستشو و نظافت امری بدیهی و لازم در هر کسب و کاری و صنعتی می باشد. مسلما استفاده از شیوه های سنتی و دستی نظافت قادر به تامین نیاز های نظافتی محیط کسب و کار نبوده و نیازمند استفاده از تجهیزات مکانیزه می باشد. از جمله تجهیزات مکانیزه و صنعتی نظافت که نقش مهم و کلیدی در شستشو و نظافت محیط کسب و کار ایفا می نماید می توان به کارواش صنعتی و جاروی صنعتی اشاره نمود . این تجهیزات به واسطه داشتن خصوصیات منحصر به فرد امکان شستشو و و نظافت سطوح هموار و ناهموار افقی و عمودی را به راحتی برای کاربر مهیا می نمایند.  در ادامه به بررسی ویژگی ها و مزایای استفاده از این تجهیزات در نظافت می پردازیم:

کارواش صنعتی

کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی ابزاری تخصصی برای شستشو و حذف موثر و با کیفیت آلاینده ها از روی انواع سطوح هموار و ناهموار افقی و عمودی می باشد. کارواش صنعتی با استفاده از پاشش پر فشار آب موجب حذف موثر، سریع و با کیفیت آلاینده ها می گردد. از جمله مزایای استفاده از کارواش صنعتی در امر شستشو و نظافت می توان به کاهش در حجم اب مصرفی اشاره نمود. استفاده از آب با فشار های بالا حجم لازم برای شستشو و نظافت را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش داده و از این رو موجب کاهش هزینه ها و صرفه جویی در منابع انرژی می گردد. سرعت شستشو و ارتقا کیفیت نظافت از دیگر مزایای استفاده از دستگاه کارواش صنعتی می باشد.

جاروی صنعتی

جاروی صنعتی ابزاری کارآمد برای نظافت و حذف آلاینده های انباشته بر روی سطوح هموار و ناهموار افقی و عمودی می باشد. این دستگاه به واسطه استفاده از سامانه مکش مانع از انتشار ذرات ریز گرد و غبار در فضا شده و در نتیجه موجب بهبود کیفیت هوای پیرامون می گردد. دستگاه جاروی صنعتی به واسطه داشتن سیستم فیلتراسیون قدرتمند مانع از باز نشر ذرات ریز گرد و غبار در فضا می شود. سرعت بالا، کیفیت بالا و کااهش در تعداد نیروی خدماتی از دیگر ویژگی ها و مزایای استفاده از دستگاه جاروی صنعتی در نظافت می باشد.


نظافت صنعتی صنعتی ,نظافت ,استفاده ,شستشو ,کارواش ,تجهیزات ,کارواش صنعتی ,مزایای استفاده ,جاروی صنعتی ,ناهموار افقی ,تجهیزات مکانیزه ,دستگاه جاروی صنعتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

امور مربوط به تاسیسات فنی نوشته های یک زن متاهل ولی تنها کسب و کار نوین اینترنتی راز های موفقیت فروشگاه زیبایی و بهداشتی گیتی مارکت اطلاع از نحوه هاشور ابرو دانلود آهنگ و فیلم , سریال با زیرنویس فارسی سانسور