آوای فردا مرجع رسمی اخبار و دانلود آهنگ

آوای فردا مرجع رسمی اخبار و دانلود آهنگ

آرشیو کامل موسیقی پاپ ، راک ، تلفیقی ، سنتی ، محلات و بانوان

آوای فردا رسانه خبری تحلیلی موسیقی ایران

پایگاه خبری تحلیلی آوای فردا به‌عنوان یکی از پایگاه‌های تخصصی در حوزه موسیقی پاپ، راک، تلفیقی، سنتی، محلات و بانوان ، از سال 95 شروع به‌کار کرده و در تاریخ 16 بهمن‌ماه 96، مجوز فعالیت رسمی پایگاه خبری را با نام «آوای فردا» از سوی معاونت مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کسب کرده است.

آوای فردا با رویکرد حمایتی، آرشیو و اطلاع‌رسانی با اولویت موسیقی محلات، رفع محدودیت‌های موسیقی بانوان، موسیقی فاخر و موسیقی با محتواست.
این رسانه به رویدادها و اخبار موسیقی ایران اختصاص دارد و با ایجاد فضاهای متنوعی همچون اخبار روز، گزارش‌ها و یادداشت‌های تخصصی و بدون جهت‌گیری‌های زرد،
گفت‌و‌گو و مصاحبه‌های تصویری، آرشیو کامل خوانندگان، پوشش تصویری و خبری کنسرت‌ها، رویدادها و نشست‌های تخصصی موسیقی،
انجام امور روابط عمومی هنرمندان و برنامه‌های موسیقی توانسته‌ است در بین رسانه‌های به‌ظاهر خبری، با حفظ اصول و قوانین تنها به واقعیت‌های موجود در این فضا بپردازد.

افزودنی است که آوای فردا با دارا بودن ظرفیت‌های متعدد همچون مدیریت اجرایی کنسرت‌ها، تبلیغات و پخش رسمی قطعات موسیقی جزو یکی از جوان‌ترین رسانه‌های موسیقی کشور می‌باشد که بدون ایجاد حاشیه به حمایت از موسیقی معتبر و ارتقای سطح موسیقی کشور می پردازد.

در بحث مقوله موسیقی پاپ ایران پس از نسل اول خوانندگان پاپ همچون محمد اصفهانی، ناصر عبداللهی، شادمهر عقیلی که در فضای پر محدودیت معرفی و شاخص شدند به مرور هنرمندانی معرفی شدند که به کپی برداری از خوانندگان قدیمی موسیقی و غیرمجاز پرداختند.

نسل بعدی خوانندگان موسیقی تغییرات ویژه تری در موسیقی ایران ایجاد کردند و ترانه های متفاوت و ادبیات جدیدی را وارد موسیقی کردند.

رضا صادقی با تم مشکی و ترانه و ملودی های نوآورانه خود، محسن چاوشی با بغض صدای خود و همخوانی هایش با محسن یگانه و حامد هاکان و هنرمندانی همچون احسان خواجه امیری فرزند ایرج که صرف همراه داشتن نام پدر وی را به خوبی معرفی کرده بود و دیگر هنرمندان همچون امین حبیبی، بابک جهانبخش، رضا یزدانی، فرزاد فرزین و… نیز با سبک های خاص مخاطبانی را با خود همراه کرده بودند.

پس از سالها آثار موسیقی محور و تنظیم های سیروان خسروی نوع دیگر موسیقی را به نمایش گذاشت.

در سال‌های گذشته شخصیت های بیشتری پا به عرصه موسیقی گذاشتند و یک شبه هیت شدند، هنرمندانی چون حامد همایون، حمید هیراد، ماکان بند، هوروش بند و هنرمندانی هستند که نسل جدید موسیقی را تشکیل می‌دهند و باید سال‌ها بگذرد تا بتوانیم قضاوت درستی از ماندگاری و تاثیر این نسل بر افکار عمومی داشته باشیم.

آنچه مشخص است جایگاه یک وبسایت خبری تحلیلی موسیقی در ارزش گذاری و خط دهی افکار عمومی و معرفی جدیدترین اخبار تاثیر به سزایی دارد.


نیازمندیهای سلام همشهری درج آگهی رایگان موسیقی ,آوای ,همچون ,رسمی ,خبری ,اخبار ,آوای فردا ,دانلود آهنگ ,رسمی اخبار ,مرجع رسمی ,فردا مرجع ,خبری تحلیلی موسیقی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

می خواهم برنده باشم دلنوشته های یک عاشق هنرستانی ها اقلیم شناسی سینوپتیک آژانس خبری امروزنآ دانلود کده