تعمیر کولر گازی Daikin

شرکت تهویه سازان آیروکس نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت، به دلیل در خواست مکرر شما مشتران عزیز و تماس های دریافتی، نیروی متخصص، تعمیر کولر گازی daikin جذب نموده است که این تعمیر کاران تعدادی با شرایط دشواری جذب این شرکت شده اند که بتوانند از نظر ظاهری، اخلاقی را از همه مهمتر با برگزاری آزمون های تئوری و عملی بتوانند خدمات بهتری به مشترین عزیز ارائه نمایند.

ساعت پاسخگویی از 8 تا 20 حتی در ایام تعطیل

 

تعمیر کولر گازی پرتابل

شما می توانید از این پس برای تعمیر کولر گازی daikin با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید و از خدمات شرکت تهویه سازان ایروکس استفاده نمایید.

 

شرکت ایروکس

تعمیر کولر گازی daikin

66068902

شرکت تهویه سازان آیروکس با 1500 مشتری راضی

 

 

 

شرکت تهویه سازان آیروکس که اکثر همشهریان تهرانی که از دستگاه های داکت اسپلیت یا کولر گازی استفاده می نمایند آن را می شناسد و معرف حضور شریفشان است اینبار برای رضایت کامل شما عزیزان تعمیر کولر گازی daikin را به دایره خدمات خود اضافه نموده است که با این بهانه لبخند رضایت شما را اری نماید.


سرویس سالیانه

کندانسور و هواساز کولر گازی هر ساله برای کاهش مصرف برق و بازدهی بیشتر و عمر دستگاه نیاز به سرویس سالیانه دارد.

یکی از این سرویس های ساده که مصرف کنندگان این نوع دستگاه ها خودشان به راحتی می توانند انجام دهند این است که فیلترهای یونیت داخلی (پنل- هواساز) و فین های کندانسور را با آب و در صورت دسترسی به دستگاه کارواش به راحتی بشویند.

لازم بذکر است که در هنگام شستشو نیازی به نگرانی اتصالی کردن و برق گرفتگی نیست ،چون این دستگاه ها آبندی کامل هستند و در قسمت جعبه برق به هیچ عنوان آب نفوذ نمی کند.

کولر گازی

کولر گازی به دو قسمت تقسیم می‌شود، یک قسمت برای داخل اتاق و دیگری خارج از آن (کمپرسو) است تا در محیطی دورتر از محل نصب پنل با حداقل صدا به‌کارگیری شود البته این نوع از کولر فضای بیشتری را نسبت به کولر گازی های پنجره ای و قابل حمل در بیرون از محیط به خود اختصاص می‌دهد.



شرکت خدمات آیروکس 02166068902 کولر ,گازی ,تعمیر ,شرکت ,daikin ,دستگاه ,کولر گازی ,تعمیر کولر ,گازی daikin ,تهویه سازان ,شرکت تهویه ,شرکت تهویه سازان ,تهویه سازان آیروکس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

لوازم یدکی بیل مکانیکی تخفیف آموزش کشاورزی سایت عاشقانه درمان و رهایی هر چی کی بخوای طلبه بسیجی آموز