خلاصه داستان:

خسرو ( شهاب حسینی ) مرد جوانی است که به بیماری دو قطبی مبتلاست و باید مدتی را در خانه برادرش ناصر ( ناصر هاشمی ) و همسرش ( هنگامه قاضیانی ) بگذارند. اما رفتارهای عجیب و کودکانه خسرو آرامش خانه ناصر را از بین می برد و.

کارگردان

احسان بیگلری : کارگردانی که فعالیت خود را با دستیاری کارگردانانی همچون اصغر فرهادی و کیومرث پوراحمد آغاز کرد و حالا اولین ساخته سینمایی اش به نام « برادرم خسرو » را کارگردانی کرده تا خود را به عنوان کارگردان مطرح نماید.

دانلود فیلم برادرم خسرو

درباره فیلم « برادرم خسرو » :

« برادرم خسرو » بر خلاف بسیاری از آثار امروز سینمای ایران ، اثری قصه محور است و قادر است تا وضعیت کلی داستان را برای مخاطب خود روشن کند و به روایت یک داستان واحد در چارچوبی که مشخص می کند بپردازد. اولین فیلم احسان بیگلری به جای پرداخت به مسائل حاشیه ای و شخصیت های زائد، داستان اصلی را بسط و گسترش می دهد و از اضافه گویی پرهیز کرده که این موضوع یک ویژگی مثبت در سینمای ایران محسوب می شود. اما این روایت بدون اشکال هم نیست.

داستان اصلی فیلم قرار است به تقابل میان ناصر و خسرو ( که ترکیب نامشان کنایه از محله ای در تهران است ) بگذرد یعنی جایی که خسرو یک بیمار دو قطبی معرفی می شود و ناصر فرد عاقلی که می بایست از او مراقبت نماید. فیلم به درستی در جریان داستان توازن عاقل و دیوانه را برهم می زند و این نکته را به مخاطب گوشزد می کند که ناصر برخلاف ظاهر آرام و کاریزماتیک خود، وضعیتی بهتر از خسرو ندارد و تنها تفاوت آنها در این است که ناصر شخصیت اجتماعی قابل قبولی بدست آورده و خسرو بیشتر به رفتارهای هیستریک خود شناخته می شود.

در سینمای جهان آثار فراوانی وجود داشته اند که در آن برادر شخصیت اصلی فیلم دچار اختلال روانی بوده و فیلم در طول داستان به یک واکاوی ژرف درباره عاقل و بیمار دست می یافت. نمونه موفق این آثار را می توان در « مرد بارانی » به کارگردانی بری لوینسن و بازی تام کروز و داستین هافمن اشاره کرد. جایی که تعامل دو برادر به شناخت عمیق مخاطب از زندگی و رفتار آن دو می انجامید و در نهایت نیز تماشاگر را برای قضاوت نهایی به نقطه اطمینان می رساند.

دانلود فیلم برادرم خسرو دانلود فیلم کمدی انسانی دانلود فیلم پل خواب دانلود فیلم آینه بغل کامل دانلود فیلم «ایتالیا ایتالیا» دانلود فیلم ملی و راه های نرفته اش دانلود فیلم دختر عمو پسر عمو دانلود فیلم عزیز میلیون دلاری دانلود فیلم گشت ارشاد 2 دانلود فیلم ثبت با سند برابر است دانلود فیلم گنجشکک اشی مشی با لینک مستقیم دانلود فیلم اکسیدان ۴۸۰ دانلود فیلم خالتور کامل


codetools7 فیلم ,خسرو ,داستان ,ناصر ,برادرم ,شخصیت ,برادرم خسرو ,فیلم برادرم ,دانلود فیلم ,اصلی فیلم ,سینمای ایران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گروه نرم افزاری کلاسیک ایرانیان سایتی برای همه apastrof گاهی اشک گاهی لبخند مرجع تخصصی تجهیزات و مواد مصرفی پوست و مو