يکي از مهم‌ترين دلايل استفاده از کاغذ ديواري دردکوراسيون منزل اين است که طرح‌ها و رنگ‌هايي که به وسيله کاغذ ديواري مي‌توان روي ديوار به وجود آورد، در حقيقت با  نقاشي ديوارها غيرممکن است.

 

رنگ‌آميزي ديوارها کاري بسيار عالي و ايده‌آل است، اما به شرطي که تمايل به تک‌رنگ بودن ديوارها داشته باشيد يا بخواهيد از دو رنگ متفاوت با هم، اما ساده براي ديوار‌هاي مجاور استفاده کنيد. اما اگر تمايل داريد طرح و نقشي خاص را با جلوه‌اي جذاب و متمايز بر ديوار داشته باشيد يا منظره‌اي ديدني را روي ديوار خانه خود ايجاد کنيد، تنها راه، استفاده از کاغذ ديواري است؛ زيرا در صورتي که شما در زمينه هنر طراحي و نقاشي توانايي خوبي نداشته باشيد، ايجاد طرح و نقش زيبا روي ديوار، مطمئنا از توان شما خارج خواهد بود، بنابراين اينجاست که کاغذ ديواري بهترين گزينه براي دکوراسيون منزل است.

 

کاغذ ديواري را مي‌توان به نحوه‌هاي مختلف روي ديوارهاي يک فضا نصب کرد. براي مثال مي‌توان تمام ديوارها را با يک مدل کاغذ ديواري پوشش داد يا براي برجسته کردن نقطه کانوني، تنها يک ديوار اتاق را کاغذ ديواري کرد؛ هم‌چنين مي‌توان براي هر ديوار، از کاغذ ديواري با طرح‌هاي متفاوت استفاده کرد.

 

هم‌چنين مي‌توانيد تنها نيمه پاييني ديوار را کاغذ کنيد و نيمه فوقاني را با رنگي هماهنگ و مناسب رنگ‌آميزي کنيد؛ يا بالعکس، نيمه پاييني را با کاغذ ديواري طرح‌دار و نيمه فوقاني را با کاغذ ديواري ساده و با رنگي متناسب بپوشانيد.

 

از طرف ديگر؛ در جاهايي که رنگ‌آميزي ديوارها نمي‌تواند جلوه مطلوب و مورد نظر شما را به وجود آورد، مي‌توان از کاغذ ديواري استفاده کرد. براي مثال، اگر ديوارهاي خانه شما فرمي نازيبا و بد دارند مي‌توان از کاغذديواري براي پوشاندن عيوب ديوار بهره گرفت و دکوراسيون منزلرا زيباتر کرد. همچنين ديوارهاي پوشيده شده با کاغذديواري‌هاي مرغوب خيلي سريع‌تر و آسان‌تر از ديوارهاي رنگ شده تميز مي‌شوند. بنابراين کاغذ ديواري براي فضاهايي که ديوارهايش زود به زود نياز به تميز کردن دارند، مانند آشپزخانه يا اتاق کودک، گزينه مناسب‌تري است.


معماری داخلی و دکوراسیون منزل کاغذ ,ديواري ,ديوار ,استفاده ,مي‌توان ,ديوارها ,کاغذ ديواري ,نيمه فوقاني ,دکوراسیون منزل ,نيمه پاييني ,داشته باشيد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر چی که بخوای نیو جوک آنلاین ای ار گوشت ، با ما بهترین باشید. کسب مهارت در مدرسه آپشن خودرو | گندم کار همه چی موجوده ورزش پر هیجان فوتبال