خمیر دندان سفید کننده چیست ایا میتوانیم با این خمیر دندان دندان های سفیدی داشته باشیم به تازگی تبلیغاتی تحت عنوان خمیر دندان سفید کننده به راه افتاده در این مقاله نظر تخصصان و تاثیراتی که خمیر دندان سفید کننده  روی دندان میگذارد را خواهیم گفت

سفیدی دندان ها با خمیر دندان سفید کننده

برای همه ی ما پیش می آید که تصور می کنیم دندان هایمان زرد شده و نیاز به یک خمیردندان سفیدکننده داریم تا موقع لبخند زدن دندان هایمان مانند مروارید بدرخشند.

تبیان نوشت: اما متخصصان در خصوص تاثیر این محصولات، اتفاق نظری ندارند. به عقیده ی متخصصان بهداشت دهان و دندان، باید در استفاده از این محصولات هوشیار بود. اکثر خمیردندان های سفید کننده بسیار ساینده هستند، چون حاوی بی کربنات سدیم (جوش شیرین) و سیلیس هستند. استفاده از این محصولات در طولانی مدت باعث آسیب جدی به مینای دندان شده و سوراخ و منافذی در آن ایجاد می کند. در نتیجه دندان ها نسبت به هر نوع رنگی حساس تر شده و به محض نوشیدن یک فنجان قهوه یا هر ماده ی غذایی رنگی، به سرعت تغییر رنگ می دهند.

علاوه بر این استفاده ی روزانه از این خمیر دندان ها، دندان ها را آسیب پذیر می کنند. بدتر از همه اینکه رنگ دندان ها در طولانی مدت تیره تر خواهد شد.

ادامه سفید کردن دندان با خمیر دندان سفید کننده


مطب دندانپزشک اریا دندان ,خمیر ,کننده ,خمیر دندان ,سفید کننده ,دندان سفید ,دندان هایمان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود مسابقات کشتی کج | دانلود مسابقات هفتگی راو دکتر درمان خوشمزه ترین مزه ها مرداد - Mordad فروشگاه خرید اینترنتی لباس تسوگه کردفیلم دانلود برای شما تشریفات عروسی آرشیدا