باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم در یکی از بهترین مناطق ملارد به نام خوشنام واقع شده است که دارای امکانات رفاهی قابل قبولی میباشد. این باغ ویلا به مساحت 1075 متر میباشد که دارای 600 متر ویلای لوکس به همراه 4 اتاق خواب به صورت مستر میباشد که میتواند آرامش را در میان طبیعت زیبا برای شما به ارمغان بیاورد. باغ ویلای ذکر شده با استفاده از بهترین متریال ساخته شده و با استفاده از بهترین وسایل دیزاین شده است که به صورت فرنیش واگذار میگردد.

برکه زیبا و قفس پرندگان ، آلاچیق بسیار زیبا قابل استفاده در تمام فصول به همراه باربیکیو ، آبنمای سنگی و برکه نیلوفر ابی و آلاچیق با گل کاری حرفه ای از مواردی هستند که در محوطه سازی باغ ویلا مورد استفاده قرار گرفته اند.
دو آشپزخانه تکمیل در هر طبقه ،سالن دنس با دیجی اختصاصی جهت برگزاری مهمانی ، در طبقه دوم تراس با حمام و سرویس و باربکیو سرویس صوتی مرتبط در تمام نقاط باغ ویلا این ملک را از دیگر باغ ویلا های منطقه متمایز کرده است.استخر سونا جکوزی داخل ویلا مرتبط با فضای اختصاصی آفتاب گیری از دیگر مزیت های این باغ ویلا محسوب میشود چرا که برای اران باغ ویلای تفریحی استخر و تجهیزاتش از مسائل حائز اهمیت میباشد.

انشعابات فول و کامل شامل آب ، برق و گاز شهری با کنتور قانونی ،امنیتی فوق العاده با سیستم امنیتی دوربین مدار بسته ،نگهبانی 24 ساعته در سه شیفت  و گیت ورودی، سند تک برگی ،دسترسی آسان به خیابان اصلی ،درب ماشین رو ریموت دار و چهاردیواری  با پوشش گیاهی از دیگر مزایای این باغ ویلا میباشد.
 باغ ویلای ذکر شده در یکی از بهترین خیابان های باغ ویلایی و تفریحی خوشنام می باشد.


و باغ ویلا ی لوکس در غرب استان تهران ویلا ,میباشد ,استفاده ,ویلای ,زیبا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ایران اپلیکیشن آموزش نصب ردیاب موتورسیکلت خاطرات ویانا انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد شهرکرد سئو داخلی وب وان-طراحی سایت اذکار گره گشا دکتر ستایش