تزریق ژل زیر چشم

آیا تزریق ژل برای زیر چشم مناسب می باشد ؟ عامل ایجاد ناودان اشکی دور چشم چیست ؟ بهترین روش رفع مشکلات دور چشم کدام است ؟ تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم

بر اثر افزایش سن یک دایره توخالی و به شکل ناودان اشکی دور چشم ظاهر می شود ، تا جایی که استخوان گونه  به زیر چشم می رسد .

همان طور که با مرور زمان پوست صورت شل و افتاده می شود ، دور چشم ها هم  خالی شده  و ناودان ها و چروک ها شروع به پدیدارشدن می نمایند .

درمان ناودان دور چشم

یکی از آپشن های درمانی استفاده از هیالورونیک اسید ژل است که یک نمای زیبا و صافی را از زیر چشم تا گونه ها ایجاد می نماید .

خانم دکتر خاک سفیدی در رابطه با روش رفع ناودان اشکی در موگه کلینیک افزود : در این کلینیک به صورت اختصاصی از ژل بالانس از کمپانی بسیار معتبر بلترو استفاده می شود ، در برخی مواقع نیز  از ردنسیتی || تئوسیال و وولبلا ژوویدرم نیز می توان استفاده نمود .  اما برند مورد تایید از نظر دکتر خاک سفیدی برای تزریق بالانس می باشد که برای بخش های حساس زیر چشم بسیار خوب طراحی شده است .

تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم

ماندگاری تزریق ژل زیر چشم

ماندگاری ژل های زیر چشم حدود یکسال می باشد و اگر مقدار صحیح ژل تزریق شود باعث پر شدن و جوان تر شدن صورت خواهد شد بدون این که نمای پفی برجسته ایجاد کند .

دکتر خاک سفیدی تاکید می کند که درمان ناودان زیر چشم یکی از روش های پیشرفته و حساس در علم پزشکی زیبایی -aesthetics- می باشد و یقینا باید توسط پزشک دوره دیده و با تجربه چندین سال ،  تزریق این ناحیه انجام شود . بنابراین در انتخاب کلینیک برای تزریق نهایت دقت را داشته باشید .

همچنین می توانید جهت مشاوره از کلینیک موگه با شماره 02122554720  تماس حاصل نمایید .


جراحی فوق تخصص پلاستیک تزریق ,ناودان ,کلینیک ,سفیدی ,دکتر ,صورت ,ناودان اشکی ,برای تزریق ,درمان ناودان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دلنوشته فروشگاه اینترنتی DIGIKALA واردات خودرو فروشگاه تکسین سیـــلو نــــــــــت sevil_alroom@ بباید ستایش نمود عشق را