در مورد كاري كه ميخواهيد انجام دهيد اطلاعات بسياري جمع آوري كنيد. اطلاعاتي كه بايد آنها را دسته بندي و بررسي و تجزيه و تحليل كنيد، تا متوجه شويد كه در چه كاري خوب هستيد. اين كار مشكلترين و مهمترين بخش قضيه است. بايد ماه ها وقت خود را در مورد كارهاي مختلف و مردان و ن موفق بررسي كنيد و اطلاعات جمع آوري كنيد. در ادامه بايد ببينيد آيا امكانات و ابزار لازم و سرمايه مالي و انساني لازم براي شروع را در دست داريد و يا بايد آنها را جمع آوري كنيد؟ بايد اولين قدم را با شجاعت برداريد و ميزان موفقيت خود را هر روز اندازه گيري نماييد. بخش عمده كار در موفقيت، روبرو شدن با شكستهاي بزرگ و بلند شدن دوباره است و اين كاري است كه اغلب مردم بعد از 2 يا 3 شكست اول آنرا رها ميكنند. بنابراين بطور خلاصه مراحل موفقيت را به شرح زير معرفي مينماييم.

 

1- جمع آوري اطلاعات و مطالعه كتب مختلف در زمينه موفقيت .

2- دسته بندي اطلاعات در انتخاب 2 يا 3 مسير كه بنظر مناسب مي آيد .

3- ارزيابي منابع مالي و انساني لازم براي شروع كار .

4- تهيه برنامه زماني براي انجام مراحل مختلف كار .

5- ارزيابي بدترين سناريو احتمال شكست در كار و برآورد سود حداقل و زيان حداكثر .

6- شروع اول و برداشتن اولين قدم براي شروع كار .

7- ارزيابي روزانه، هفتگي و ماهانه و سالانه پيشرفت .

8- اصلاح مجدد برنامه بطور دقيقتر .

 

منبع : موفقیت و زندگی


آموزش روانشناسی بايد ,موفقيت ,آوري ,اطلاعات ,ارزيابي ,كنيد ,براي شروع ,لازم براي ,انساني لازم ,دسته بندي ,بايد آنها منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سلام محتوا دیجیازوم جی ان بلاگ مکمل های ورزشی برای لاغری و چاقی قرتی باش دنیای هنر لوله بر فروش کمپرسور کولر گازی مهدکودک دو زبانه ی وروجک ها اخبار روز جهان