ترکیه دستگیری چهار خلبان خود در سوریه را تکذیب کرد

ستاد کل ارتش ترکیه روز دوشنبه با انتشار بیانیه دستگیری چهار خلبان این کشور در جریان نفوذ به پایگاهی در شهر حلب در شمال سوریه را تکذیب کرد.

پیش از این پایگاه خبری ˈحریتˈ ترکیه نیز به نقل از مقامات وزارت امور خارجه ترکیه، خبر دستگیری چهار خلبان این کشور را در حلب تکذیب کرده بود.

به گزارش ایرنا، این پایگاه به نقل از مقامات وزارت امور خارجه ترکیه که نام آنان را فاش نکرد ، نوشت: خبر دستگیری چهار خلبان ترکیه که قصد داشتند وارد فرودگاه نظامی ˈکویرس ˈ در منطقه حلب سوریه شوند، کذب است.

رومه الوطن چاپ سوریه امروز (دوشنبه) نوشت که چهار خلبان ترکیه ای که سعی داشتند تا وارد فرودگاه نظامی ˈکویرسˈ در حلب شوند، دستگیر شدند.

این رومه تاکید کرد که نیروهای امنیتی فرودگاه این چهار نفر را که همراه با یک گروه مسلح قصد ورود به فرودگاه را داشتند، دستگیر کردند.

پیشتر نیز برخی منابع خبری از دستگیری برخی از ماموران امنیتی ترکیه در مناطق مختلف سوریه خبر داده بودند.

ترکیه از زمان آغاز ناآرامی ها در سوریه از 22 ماه پیش همواره از افراد مسلح و تروریست به صورت گسترده حمایت مالی ، اطلاعاتی و تسلیحاتی کرده و مرزهای مشترک خود با سوریه را به معبری برای نفوذ این افراد به سوریه پس از فراگیری آموزش های لازم تبدیل کرده است.


پایگاه تحلیلی خبر ماکران ترکیه ,سوریه ,چهار ,دستگیری ,خلبان ,فرودگاه ,چهار خلبان ,دستگیری چهار ,وارد فرودگاه ,فرودگاه نظامی ,خلبان ترکیه ,وارد فرودگاه نظامی ,چهار خلبان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

موسسه آموزشی پویایی الکترونیک آمپر | Electronic Amper مؤسسه خیریه حضرت علی اکبر(ع) اخبار پیام نور