کرک نهایی CODEX برای دانلود بازی State of Decay 2 تنها پس از گذشت حدود ۲هفته منتشر شد. نسخه CODEX دارای آخرین آپدیت منتشرشده تا نهم ژوئن ۲۰۱۸ یعنی Update v1.3160.34.2 نیز می باشد. هم چنین، شش بسته ی الحاقی Survival Pack، Preppers Pack، SHTF Pack، Survivors Pack، Doomsday Pack و Anime Football Team Vehicle در این نسخه لحاظ گردیده، کرک و فعال شده اند. برای دانلود این بازی به همراه آموزش نصب کامل، با لینک مستقیم رایگان با وبسایت دانلودها همراه باشید.

داستان بازی State of Decay 2 مدتی پس از نسخه اول آغاز می‌شود؛ جایی که در نقطه‌ای در شمال غربی آمریکا، زامبی‌ها تقریبا همه‌چیز را از پایگاه‌های نظامی گرفته تا شهر‌های کوچک و بزرگ تصرف کرده‌اند و در نتیجه، یک آخرالزمان واقعی به‌وجود آمده است. این وسط عده‌ای نه‌چندان زیاد هم از مردم زنده مانده‌اند که به صورت گروه‌های کوچک یا به صورت انفرادی، برای بقا تلاش می‌کنند. در این بین گیمر هم نقش یکی از همین بازمانده‌ها را ایفا می‌کند که ابتدا باید برای بقای خودش تلاش کند و پس از آن سعی داشته باشد به کمک بازماندگان دیگر هم برود.

State of Decay 2 PC-CODEX

نسخه فشرده FitGirl با حجم ۹٫۴GB اضافه شد

https://img5.downloadha.com/hosein/files/2018/06/State-of-Decay-2-pc-cover-large.jpg


۩۞۩ بهترین های اینترنت نارسیس ۩۞۩ نسخه ,pack، ,decay ,state ,بازی ,دانلود ,بازی state ,فشرده fitgirl ,نسخه فشرده ,برای دانلود ,دانلود بازی ,نسخه فشرده fitgirl منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

صیغه یابی galaxy-tools درب ضد سرقت پارس درب عبدالعلی روان پاک عروسک رشته کشاورزی