به جرات می توان گفت نرم افزار تری دی مکس (به انگلیسی: ۳DS Max) یکی از بهترین نرم افزارهای مدل سازی سه بعدی در دنیا می باشد. قابلیت های این نرم افزار بسیار متعدد می باشد و در صنعت های مختلفی مانند بازی سازی، مدل سازی سه بعدی، انیمیشن سازی و … کاربرد دارد. دانلود تری دی مکس یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدل های سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری می باشد و سالهاست که توسط کمپانی های میانجی متفاوت نظیر Yost , Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk اری شد.

امکانات بسبار گسترده و کارایی به نسبت آسان و هم چنین سازگاری با پلاگین های third-party متعدد از مزایای AUTODESK 3DS MAX هست. دانلود تری دی مکس به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده می شود و بزرگترین قابلیتش امکانات خوب مدل سازی است. این نرم افزار هم چنین دارای سیستم آنالیز نور indirect illumination & radiosity سیستم ذره particle system بسیار قدرتمند می باشد که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد می کند. زبان برنامه نویسی نرم افزار ۳Ds Max با عنوان MAXscript شناخته می شود و قابلیت های برنامه را دوچندان می کند.

آپدیت جدید Update v2019.1.1 اضافه شد

http://uupload.ir/files/fmal_autodesk-3ds-max-2019-cover.jpg


۩۞۩ بهترین های اینترنت نارسیس ۩۞۩ سازی ,افزار ,autodesk ,دانلود ,برنامه ,انیمیشن سازی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مدیر پیامک باد صبا متفاوت ترین وبلاگ معرفی کتاب rgmag دانلود آهنگ جدید 97 | دانلود فیلم جدید 2018 تفریح کده روابط عمومی انبارنفت زالپارس mekhidlvplt20 Page