کتاب راهنمای معلم مخصوص first  friends 1-2-3

برای کتاب تماس با شماره تلفن 09137168752 برای دریافت فایل کتاب از طریق ایمیل یا واتساپ یا نسخه کاغذی کتاب معلم  first  friends

کتاب معلم first friends  حاصل تجربیات اینجانب در تدریس زبان کودک و نوجان است .با اینکه به نظر می آید کتابهای سطح کودکان ساده هستند اما با وجود همین سادگی میتوان مطالب بسیار زیادی از آنها استخراج کرد و به زبان آموزان آموزش داد .

این کتاب شامل قسمتهای مهمی است مانند structure/conversation/synonyms/antonyms/collocation
تمام این قسمتها به صورت مجزا آورده شده اند و معلم با هر میزان تجربه و سابقه میتواند از آن استفاده کند.
پرسیدن سوالات conversationسبب تقویت مکالمه و speaking میگردد.
قسمت structure تدریس غیر مستقیم گرامر است که زبان آموز با تکرار و تمرین میتواند بر آن مسلط شود.به عنوان معلم سطح کودکان شما نقش زیادی در این تمرین و تکرار دارید .در هر جلسه پنج یا ده دقیقه کار بر روی این سوالات کافی است تا زبان آموز بر آنها تسلط یابد.
چند collocation در کتاب آورده شده است اگر چه تعداد آنها بسیار کم است ولی به شما به عنوان یک معلم کمک خواهد کرد که علاوه بر بخشهایی دیگر این بخش را نیز آموزش دهید و سطح زبانی دانش اموزانتان را نیز ارتقا میبخشد .تکرار و تمرین در این قسمت نیز بسیار موثر میباشد.
شخصا با سابقه 14سال تدریس در سطوح کودک و نوجوان آنهم به صورت تخصصی همیشه در این فکر بودم که دبیران این سطح نیاز مبرمی به چنین راهنماهایی دارند.
این کتاب  اولین کتاب راهنمای معلم برای کتابهای first friends 1-2-3میباشد.
امید است مورد توجه و استفاده شما دبیران محترم قرار گیرد .
نویسنده این کتاب خانم زهرا نجفی مدرس زبان کودکان از آموزشگاه زبان راه نوین هستند


almassite کتاب ,زبان ,معلم ,تدریس ,friends ,تمرین ,first friends ,زبان آموز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گفت و گو با خدا پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان اجناس فوق العاده سایت سرگرمی و تفریحی بورس انواع لوازم جانبی موبایل در مشهد فروشگاه سفارش آنلاین تنباکو | سیب آنلاین © http://sistan3da.ir/ روابط عمومی دانلود سرا