دانلودرمان بازیچه نوشته  coral کاربر انجمن نودهشتیا برای موبایل

کامپیوتر،آندروید،تبلت ،آیفون ،آیپد

 

خلاصه ای از رمان : کتی دختری که بعد از مرگ مادرش روابط خیلی صمیمی با تنها دایی جوونش داره ، بعد از بازگشت دایی اش از خارج و دیدن دوست صمیمی دایی اش ، متوجه می شه ماجرای ی کیفی که اون ناخواسته درگیرش شده بود و سعی در فراموش کردنش داشت حالا می تونه تهدیدی جدی از طرف کسی که هیچ وقت فکرشو هم نمی کرد که اونو برای بار دوم ببینه باشه و حالا اون بین گفتن حقیقت و گذشته ای که سعی در پنهان کردنش داره مردد است و این خودش باعث پیش اومدن ماجراهای دیگه ای واسه اون می شه .

بخشی از رمان :

" می ریم خوش بگذرونیم . نگو اهلش نیستی که اصلا" باور نمی کنم ."

دستمو سایبون چشام کردم . بدون این که به ساعتم نگاهی کنم از خلوتی کوچه و این آفتاب شدید هم می تونستم بفهمم مدتی از ظهر گذشته . از لای انگشتام نگاه کلافه ای به خورشید بالای سرم که بی رحمانه روم می تابید انداختم . با این کلاه سیاه روی سرم حسابی داغ کرده بودم . انگار مغزم داشت ذوب می شد . زیپ سوئی شرتمو کمی پایین کشیدم و با کلافگی عرق روی پیشونیمو پاک می کنم . مگه مهر نشده . پس من چرا انقدر گر . چرا انقدر احساس خفگی می کنم .

 

 ژانر:عاشقانه

 

تعدادصفحات:276


مه رمان دایی ,رمان ,دانلودرمان بازیچه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ شخصی دکتر نقی سنائی - علمی فرهنگی اصفهان چت , چت اصفهان,چت,اصفهان چت وقت رقابت فروشگاه قهوه مارتیر آنلاین دانلود کلیپ جدید دانلود آهنگ جدید اشعار و دل نوشته های بیژن جورمند