ذوب آهن رقم مهاجم گلزن خود را اعلام کرد

  • ذوب آهن رقم مهاجم گلزن خود را اعلام کرد

    اختصاصی | باشگاه ذوب آهن رسما رقم تبریزی را که مدنظر استقلال قرار گرفته بود اعلام کرد.

    ورزش 11 - مرتضی تبریزی مهاجم گلزن باشگاه ذوب آهن که مدنظر باشگاه استقلال قرار گرفته بود دقایقی پیش شرایطش برای پیوستن به جمع آبی های پایتخت مشخص شد که به این ترتیب طبق نامه ای که رسما به دست باشگاه استقلال رسیده است این تیم باید مبلغ 1.8 میلیارد تومان برای گرفتن رضایت نامه این بازیکن  پرداخت کند و همچنین دستمزدی جدا برای خود بازیکن نیز باید در نظر گرفته شود.

     

    به نظر نمی آید استقلال این پیشنهاد را قبول کند و از طرفی اگر تیام قرارداد خود را با این تیم تمدید نکند شفر مجبور است که مهاجمی گلزن به خدمت بگیرد تا بتواند فصلی موفق را پشت سر بگذارد.

     

    نامه باشگاه ذوب آهن

     

    سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.


عمومی و آزاد باشگاه ,گلزن ,استقلال ,اعلام ,مهاجم ,نامه ,مهاجم گلزن , مهاجم ,باشگاه استقلال ,استقلال قرار ,قرار گرفته منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر چی کی بخوای هست دبیرستان غیر دولتی نخبگان برتر دانلود رایگان آهنگ های بی کلام(پلی بک) از خوانندگان مختلف آذر دانلود نقطه صفر ویان پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان آموزش سئو حرفه ای بیر موزیک 2020-دانلود جدید ترین آهنگ ها