بسم الله الرحمن الرحیم


سلام همراهان عزیز صداقت قلم

تا چه ميزان بايد با يکديگر صادق باشيم؟ اصلا صداقت در زندگي شويي يعني چه؟ و چرا بايد در زندگي خود نهايت صداقت را داشته باشيم؟

ما ميخواهيم در اين پست به اين سوالات پاسخ بگوييم. پس با ما همراه باشيد.

اصلي ترين رکن در زندگي هر انساني داشتن صداقت است. صداقت در زندگي مشترک يعني شما بتوانيد درباره خودتان، افکارتان، احساسات و عواطفتان، به چيزهايي که علاقه منديد يا چيزهايي که از آن ها بدتان مي‌آيد، فعاليت هايي که در طول روز به آنها مشغوليد، برنامه هايي که براي آينده خود داريد و قصد داريد آن هارا انجام دهيد براي طرف مقابلتان بازگو کنيد.

هرچند در نظر اول ممکن است اين کار کمي سخت به نظر بيايد اما شدني است. براي اين کار نياز به تمرين و جمع کردن حواس داريد!

عدم صداقت در خانه، سبب بي اعتمادي طرفين مي‌شود. خصوصا در مواردي که عدم صدق براي طرف مقابل روشن مي‌شود. گاهي نيز نداشتن صداقت سبب احساس پوچي براي طرف مقابل مي‌گردد، به گونه اي که طرف مقابل فکر مي‌کند هيچ اهميت و نقشي در زندگي شما ندارد که با او درباره برنامه ها، احساسات و افکار خود سخن نمي‌گوييد.

براي جلوگيري از اين اتفاق در زندگي مشترک، ما پيشنهاداتي براي شما داريم:

همانطور که اشاره کرديم، براي داشتن صداقت نياز به تمرين داريد. براي آن که صداقت را به طور روزانه تمرين کنيد، سعي کنيد در لحظه از احساسات و عواطف خود براي شخص مقابل سخن بگوييد. به عنوان مثال اگر چيزي شمارا خوشحال يا ناراحت کرده، آن را براي همسر خود بگوييد. در مقابل همسر خود را تشويق کنيد که او هم براي شما بگويد که چه چيزي ديده، شنيده و چه احساسي داشته است.

حتي اگر خطايي را مرتکب شده ايد، آن را از همسر خود مخفي نگه نداريد. اگر از شما درباره آن مساله سوالي پرسيد، به او هيچگاه دروغ نگوييد. بگذاريد خود او تصميم بگيرد که چه برخوردي با شما داشته باشد. البته به خاطر داشته باشيد که بيان آن چه که پيش آمده نيازمند مهارت زباني دارد. يعني به گونه اي از آن صحبت کنيد که گفتار شما نشان از راستي و صداقت شما دارد و از آن چه که پيش آمده ناراحت هستيد، و حالا مي‌خواهيد با کمک او آن اشتباه را جبران کنيد. به ياد داشته باشيد، صداقت به همراه کمک خواستن از شريک زندگي براي ادامه مسير، راهي جايگزين براي دروغگويي به همسر است.




صداقت قلم صداقت ,زندگي ,کنيد ,داشته ,مقابل ,همسر ,داشتن صداقت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود فیلم و سریال جدید تجهیزات رستوران ارزان ترین فروشگاه اینترنتی DornikaGold httsk گالری روناهی tarmim mo