حسن زاده با انتشار بیانیه ای اعلام کرد باتوجه به قدرت بیش از حد قدرتمندان فوتبال در ایران عطای فعالیت در تیمداری را به لقایش خواهد بخشید؛ اشاره او به برنامه 90 امشب است که به گفته او که در آن عادل فردوسی پور موفق به پخش گزارشی که درباره اتفاقات مربوط به هفته آخر لیگ دسته اول نشد.

 حسن زاده در این بیانیه چنین آورده است: ضمن عرض سلام خدمت مردم شریف مازندران و شهر بابل و فوتبال دوستان سراسر کشور، بدین وسیله ضمن تشکر از آقای عادل فردوسی پور بابت زحمت تهیه برای تولید برنامه مربوط به بررسی ادعاهای تیم خونه به خونه درباره اتفاقات هفته آخر لیگ دسته اول کشیده بودند و باتوجه به پخش نشدن این برنامه، همین جا اعلام میکنم خونه به خونه فعالیتی در فوتبال ایران نخواهد داشت. اگر چه امروز هواداران بابلی با حضور در ورزشگاه ما را شرمنده خود کردند.

او در ادامه می نویسد: دل من امشب برای عادل فردوسی پور سوخت. او وجود وقتی که برای تهیه برنامه اش گذاشته بود، موفق به پخش آن نشد تا ما ایمان بیاوریم حریف قدرتمندان فوتبال ایران نخواهیم شد. بنابراین باتوجه به جمعی جهات، انصراف خود را از تیمداری اعلام کرده و تاکید میکنم فعالیتی در عرصه باشگاه داری نخواهم داشت.

 البته از نظر من این یک شکست نیست بلکه پیروزی فوتبال و طرفداران فوتبال و مردم شریف شهر بابل است که تا انتهای فصل از تیم خود و نتایج آن حمایت کردند.


تازه ها فوتبال ,خونه ,فردوسی ,عادل ,برنامه ,باتوجه ,عادل فردوسی ,فوتبال ایران ,مردم شریف ,درباره اتفاقات ,قدرتمندان فوتبال منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اینجا همه چی هست زن نگاشت های جویدنی اما قورت ندادنی همطاف مرجع رسمی ارائه مقالات سئو فروشگاه فایل های علوم دامی وکشاورزی اجناس فوق العاده توربوگرام