تعمیرات داکت اسپیلت اسکای کول

شرکت تهویه سازان پرسپولیس تنها مرکز تخصصی تعمیرات داکت اسپیلت که با وجود درخواستهای مکرّر مشتریان عزیز برای تعمیرات اسپیلت (کولرگازی)، فقط و فقط تعمیرات داکت اسپیلت اسکای کول را برعهده دارد و در بین داکت اسپیلت های متفاوت، فقط تعمیر داکت اسپیلت اسکای کول را عهده دار است و به هیچ عنوان تعمیرکار برای دستگاه های دیگر ارسال نمی کند.

تعمیرات داکت اسپلیت skycool

 

شرکت تهویه سازان پرسپولیس

تعمیرات داکت اسپیلت اسکای کول

66051586


  وبسایت


تمامی تعمیرکاران این شرکت متخصص تعمیرات داکت اسپیلت اسکای کول هستند و در فصول و ایامی که حجم کاری کمتر است،تلاش می شود با استفاده از اساتید مجرب سیستم های تهویه،آموزش های تخصصی را برای این عزیزان برگزار نماید که همین امر، وجه تمایز این شرکت با شرکت های دیگر تعمیر داکت اسپیلت است و از همین رو در تعمیرات داکت اسپیلت اسکای کول این شرکت همیشه سربلند بوده و همیشه رضایت مشتریان عزیز را در همه ادوار جلب نموده است.

خواهشمندیم جهت همکاری با شرکت تهویه سازان پرسپولیس فقط از طریق آیدی تلگرام زیر و یا با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید و به هیچ عنوان با شماره های شخصی تعمیرکاران تماس نگیرید. چرا که در غیر این صورت تمام ضررهای احتمالی برعهده خود شماست و به هیچ عنوان این شرکت پاسخگو نخواهد بود و بعد از مشهود شدن این امر،دستگاه و یا دستگاه های شما در لیست سیاهقرار می گیرند و دیگر به هیچ عنوان پاسخگو درخواست تعمیرکار شما نخواهیم بود.


 

شما مشتریان عزیز می توانید به راحتی آدرس و شماره تماس خود را به آیدی تلگرام (Perspolis_GP) شرکت ارسال نمایند و از تخفیف 5% فاکتور استفاده نمایید.

آیدی تلگرام

 

 

 

 


شرکت تهویه سازان پرسپولیس|66051586 اسپیلت ,داکت ,تعمیرات ,شرکت ,اسکای ,سازان ,داکت اسپیلت ,اسپیلت اسکای ,تعمیرات داکت ,تهویه سازان ,شرکت تهویه ,داکت اسپیلت اسکای ,تهویه سازان پرسپ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

isfahankhadamat پخش و فروش لوازم برقی و الکتریکی pgsgraph روابط عمومی انبارنفت زالپارس wyntergaqwk68 Netz خرید اینترنتی میرممد رز موزیک