تعمیرات داکت اسپلیت rheem

شرکت تهویه سازان پرسپولیس تنها مرکز تخصصی تعمیرات داکت اسپلیت که با وجود درخواستهای مکرّر مشتریان عزیز برای تعمیر اسپلیت (کولرگازی)، فقط و فقط تعمیرات داکت اسپلیت را برعهده دارد و در بین داکت اسپلیت های متفاوت، فقط تعمیرات داکت اسپلیت Rheem را عهده دار است و به هیچ عنوان تعمیرکار برای دستگاه های دیگر ارسال نمی کند.

 

تعمیر داکت اسپلیت لنوکس

 

 

تمامی تعمیرکاران این شرکت متخصص تعمیرات داکت اسپلیت Rheen هستند و در فصول و ایامی که حجم کاری کمتر است،تلاش می شود با استفاده از اساتید مجرب سیستم های تهویه،آموزش های تخصصی را برای این عزیزان برگزار نماید که همین امر، وجه تمایز این شرکت با شرکت های دیگر تعمیر داکت اسپلیت است و از همین رو در تعمیرات داکت اسپلیت Rheem این شرکت همیشه سربلند بوده و همیشه رضایت مشتریان عزیز را در همه ادوار جلب نموده است.

شرکت تهویه سازان پرسپولیس

تعمیرات داکت اسپلیت rheem

66051586

 

خواهشمندیم جهت همکاری با شرکت تهویه سازان پرسپولیس فقط از طریق آیدی تلگرام زیر و یا با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید و به هیچ عنوان با شماره های شخصی تعمیرکاران تماس نگیرید. چرا که در غیر این صورت تمام ضررهای احتمالی برعهده خود شماست و به هیچ عنوان این شرکت پاسخگو نخواهد بود و بعد از مشهود شدن این امر،دستگاه و یا دستگاه های شما در لیست سیاه قرار می گیرند و دیگر به هیچ عنوان پاسخگو درخواست تعمیرکار شما نخواهیم بود.


شما مشتریان عزیز می توانید به راحتی آدرس و شماره تماس خود را به آیدی تلگرام (Perspolis_GP) شرکت ارسال نمایند و از تخفیف 5% فاکتور استفاده نمایید.

آیدی تلگرام

 

 


شرکت تهویه سازان پرسپولیس|66051586 داکت ,اسپلیت ,تعمیرات ,شرکت ,rheem ,سازان ,داکت اسپلیت ,تعمیرات داکت ,تهویه سازان ,اسپلیت rheem ,مشتریان عزیز ,داکت اسپلیت rheem ,تهویه سازان پرسپولیس , منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

میکرو تیک تاک کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لردگان پایگاه قرآنی بشارت کسب درآمد از اینترنت آگهی استخدامو نیازمندی ها مجله تفریحی عصرناز