طرز تهیه شنیسل مرغ

شنیسل مرغ , طرز تهیه شنیسل مرغ , دستور پخت شنیسل مرغ , akdsg lvy

شنیسل مرغ یکی از غذاهای خوشمزه ای است که می توانید با گوشت مرغ تهیه کنید. به این دلیل که این غذا در کل جهان فراگیر شده است یک غذای بین المللی محسوب می شود. البته در کشورهای دیگر شنیسل را با گوشت قرمز هم طبخ می کنند. با مواد لازم ذکر شده در این دستور آشپزی می توانید برای ۴ نفر شنیسل مرغ تهیه نمایید. با دستور پخت و طرز تهیه شنیسل مرغ در ادامه با همدوره همراه باشید.

مواد لازم شنیسل مرغ
سینه مرغ ۲ عدد
آرد سفید ۱ لیوان
تخم مرغ ۲ عدد
آرد سوخاری ۱ لیوان
روغن مایع به اندازه کافی
فلفل سیاه به اندازه کافی
نمک به اندازه کافی
کنجد به اندازه کافی

دستور پخت و طرز تهیه

ابتدا سینه های مرغ را به صورتی افقی از وسط برش می زنیم تا نازک تر شوند. سپس قطعات مرغ را داخل پلاستیک فریزر قرار می دهیم و خوب می کوبیم تا کاملا نازک و یکدست شوند. با این روش هر سینه مرغ به ما دو قطعه شنیسل بزرگ می دهد.

سه کاسه مناسب انتخاب می کنیم. در کاسه اول آرد سفید را می ریزیم. در کاسه دوم تخم مرغ ها را می شکنیم و با چنگال کمی مخلوط می کنیم و در کاسه آخر هم آرد سوخاری را به همراه مقداری نمک ، فلفل سیاه و کنجد می ریزیم و مخلوط می کنیم.

یک تابه مناسب روی حرارت قرار می دهیم و مقداری روغن داخلش می ریزیم. پس از اینکه روغن داغ شد ، شنیسل ها را داخل آرد سفید می زنیم ، سپس داخل تخم مرغ می زنیم و در پایان در کاسه آرد سوخاری میزنیم تا تمام سطح گوشت مرغ را آرد سوخاری بگیرد.

آموزش طرز تهیه کباب کوبیده مرغ خوشمزه آموزش طرز تهیه کباب کوبیده مرغ خوشمزه کباب کوبیده مرغ یکی از خوشمزه ترین غذاهایی است که می توانید با گوشت مرغ .

سپس داخل روغن داغ می اندازیم. باید حرارت زیر تابه ملایم باشد تا شنیسل ها کاملا مغز پخت شوند. پس از اینکه یک سمت شنیسل سرخ شد آنرا بر می گردانیم تا سمت دیگرش نیز طلایی شود. به همین ترتیب تمام شنیسل ها را سرخ می کنیم.

در پایان پس از اینکه شنیسل ها سرخ شدند ، آنها را روی یک دستمال حوله ای قرار می دهیم تا روغن اضافی شان گرفته شود. به طور معمول شنیسل را بدون نان یا برنج سرو می کنند. برای تجربه طعم بهتر می توانید از سس کچاپ در کنار شنیسل استفاده کنید.

در صورتی که می خواهید از پنیر پیتزا هم در غذای خود استفاده کنید ، زمانی که شنیسل ها آماده شدند حرارت زیر تابه را خاموش کنید و روی هر کدام یک پنیر ورقه ای قرار دهید تا آب شود ، سپس در ظرف مورد نظر بکشید و سرو کنید.