همان طور که می دانیم پارتیشن اداری برای جداسازی موقت و پارتیشن بندی در فضاهای اداری هستند .در محیط های اداری، قسمت هایی که فعالیت مشخصی در آن انجام می گیرد، با نصب پارتیشن اداری از یکدیگر جدا می شوند.

پارتیشن ها در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند که در این جا توضیحی به شما می دهیم:

1-پارتیشن تک جداره

پارتیشن‌های تک جداره دارای ستون‌های متعددی هستند که قرار گرفتن آن‌ها بر روی زمین را راحت می‌کند. به طوری که پارتیشن بدون لغزندگی، حالت ایستاده دارد. این نوع پارتیشن به صورت قاب‌های یک تکه هستند در این نوع پارتیشن نیز حذف خطوط زاید در طراحی پروفیل، باعث زیبایی بیشتر این محصول شده است.

پارتیشن تک جداره از پروفیل‌های 4*4 تهیه می‌شود که در آن، یک لایه تمام آلومینیوم با روکش آنادایز شده استفاده می‌شود. این کار باعث افزایش استحکام پارتیشن می‌شود.

پارتیشن تک جداره شش میل

به دیوار جدا کننده با کلاف آلومینیوم هشت پری و پرکننده ام دی اف شش میل دو رو با شیشه 4میل ساده و یا شیشه برفی پارتیشن تک جداره شش میل میگویند. پارتیشن تک جداره شش میل با قابلیت باز ونصب و جابجایی و تغییر شکل پارتیشن طراحی و تولید شده است.

-2پارتیشن اداری دو جداره

در پارتیشن‌های دوجداره قابلیت ساخت قاب‌های یک‌تکه و بزرگ وجود دارد. در این نوع پارتیشناداری از ستون استفاده زیادی نمی‌شود؛ زیرا بدنه پارتیشن به‌اندازه کافی مقاومت و استحکام دارد و می‌تواند بدون نیاز به ستون بر روی زمین قرار بگیرد. زیبایی پارتیشن‌های دوجداره علت‌های زیادی دارد که یکی از آن‌ها حذف خطوط زائد در طراحی پروفیل می‌باشد. مطمئناً برای مشتریان یکی از معیارهای انتخاب، زیبایی پارتیشن می‌باشد. این نوع پارتیشن محدودیت رنگ ندارد و مشتریان می‌توانند هر رنگی را که بخواهند سفارش دهند.

برای ساخت پارتیشن‌های دوجداره از پروفیل‌های 10*10 استفاده می‌شود. همچنین برای افزایش استحکام آن‌ها، یک‌لایه تمام آلومینیوم با روکش آنادایز شده یک تکه، درون پارتیشن قرار می‌گیرد.

 

عمده تفاوت بین دو مدل پارتیشن تک جداره و دو جداره در هزینه و زیبایی می باشد و هیچگونه تفاوتی در استحکام و متریال ندارند.

ویژگی های پارتیشن دو جداره

پارتیشن‌های دو جداره دارای مقاومت بالا و خود ایستا هستند.

 می‌توان این نوع پارتیشن را برای پرده کرکره ما بین شیشه‌ها استفاده کرد.

از پارتیشن‌های دو جداره برای پر کننده نقاطی همچون MDF, شیشه و پلکسی و . استفاده می‌شود.

این نوع پارتیشن براحتی و با سرعت بالا نصب می‌شود.

یکی از مزایای پارتیشن‌های دو جداره، قابلیت عبور کابل‌های شبکه و سیستم در تمام قسمت‌های پارتیشن می‌باشد.

زمان استفاده از پارتیشن‌های دوجداره، می‌توان آن‌ها را مطابق با معماری فضا مونتاژ و دمونتاژ کرد. این کار به تخصص نیاز ندارد.

 

برای مشاوره رایگان در انتخاب جنس و نوع پارتیشن های اداری می توانید با راه های ارتباطی کارشناسان ما که در تماس باما سایت قرار دارد ارتباط برقرار کنید.


مبلمان اداری، پارتیشن,میزهای مدیریت و کنفرانس آفن پارتیشن ,جداره ,پارتیشن‌های ,استفاده ,می‌شود ,اداری ,استفاده می‌شود ,افزایش استحکام ,پارتیشن می‌باشد ,پارتیشن‌های دوجداره ,روکش آنادایز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معرفی کالا فروشگاهی ارزانی Joker Movie فلزیاب،طلایاب،گنج یاب،فلزیاب گیلان،طلایاب گیلان فروشگاه هاست لینوکس - سرور اختصاصی بهترین سایت تی وی سی / باشگاه دانلود ویدیو سئو سامان