مبلمان اداری کار بسیار مشکلی  است.یعنی شما باید با ویژگی های محل کار خود و دیزاین آن جا و این که برای چه کاری می خواهید می تواند مدل های مختلفی انتخاب کنید.ما در این جا سعی نموده ایم بهترین نکات درباره مبلمان اداری را بازگو کنیم تا شما به آن چه می خواهید برای انتخاب مبلمان اداری نزدیک شوید.

1-انتخاب صندلی اداری
موقع صندلی اداری  به این نکات توجه کنید
پشتی صندلی اداری باید انحنا S شکل داشته باشد که گودی کمر را در زمان تکیه دادن به آن حفظ کند. کفی و پشتی صندلی باید از متریال مناسبی باشند و بهتر است ضد عرق باشد تا فرد عرق نکند و لباس به بدنش نچسبد.صندلی هایی که برای کار با رایانه استفاده می‌شود باید به سمت عقب خم شود تا بتواند زاویه 110 درجه ایجاد کند.
نکته آخر که باید در نظر بگیرید این است که صندلی اداری نباید خیلی نرم باشد.
یعنی کفی صندلی اداری باید نرم و راحت باشد اما نه در حدی که شخص مانند مبل راحتی در صندلی فرو رود و اجازه جا به جایی نداشته باشد

 

2-انتخاب میز اداری
بدون شک مهمترین قسمت مبلمان اداری هر شرکت میز اداری آن می باشد.از جمله میز مدیریت و میز کارمندی باید با رعایت اصول ارگونومی طراحی و تولید شود.
میز کارمندی می بایست به گونه ای قرار بگیرد که اشخاص مافوق براحتی بتوانند افراد زیر دست را کنترل کنند لذا میز کارمندی می بایست بگونه ای قرار گیرد که مدیریت به تمام میز های اداری احاطه کامل داشته باشد.
میز کارمندی را نسبت به کاری که قصد انجامش را دارید انتخاب کنید. چنانچه نیاز به فضای وسیع تری برای کار دارید مناسب تر است که میزی بزرگ را انتخاب کنید. اما میتوانید فضای کاری خود را با استفاده از کشوهای میز محدود کنید. به این ترتیب نیاز به استفاده از میز های بزرگ در دکوراسیون اداری شما کمتر میشود.به طور کلی حداﻗﻞ ﻃـﻮل برای میز ﺑﺎﯾـﺪ 1200 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘـﺮ و ﺣـﺪاﻗﻞ ﻋﺮض برای میز ﺑﺎﯾﺪ 800 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ. طول 1600 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮوﻋﺮض 800 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮﺗﻮﺻﯿﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد طول وﻋﺮض ﺳﻄﺢ ﮐﺎر میز ﺑﻬﺘﺮاﺳﺖ ﻣﻀﺮﺑﯽ از 100 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ.به طور معمول برای میزهای مدیریتی مدرن از متریال ام دی اف استفاده می شود. از مزایای MDF علاوه بر زیبایی و تنوعی که دارد، می توان به مقرون به صرفه و با دوام بودن آن اشاره کرد و همچنین ام دی اف استحکام بیشتری به نسبت سایر متریال ها دارد. برای اینکه میز کار شما عمر بیشتری داشته باشد به دنبال میزی باشید که سطح آن با روکش فرمیکا یا ملامینه پوشیده شده باشد.

 

3-انتخاب پارتیشن اداری
در زمان انتخاب و پارتیشن به اندازه، نوع پارتیشن و نحوه قرار گرفتن آنها توجه کنید، زیرا رعایت تمام این موارد روی محیط کاری تأثیر مستقیم دارندبرای انتخاب بهترین نوع پارتیشن اداری باید هدف از پارتیشن‌بندی را مشخص کنید. پارتیشن اداری برای کارمندان مالی شرکت بسیار عالی است و دسترسی دیگران به اطلاعات مالی را کم می‌کند برای افزایش زیبایی می‌توانید رنگ پارتیشن را با مبلمان خود هماهنگ کنید.


مبلمان اداری، پارتیشن,میزهای مدیریت و کنفرانس آفن اداری ,صندلی ,پارتیشن ,مبلمان ,استفاده ,کارمندی ,مبلمان اداری ,داشته باشد ,اداری باید ,صندلی اداری , مبلمان , مبلمان اداری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود مجانی پایگاه خبری غلامرضا مینا کارشناس اسبق ودبیرتربیت بدنی ناحیه۱ساری دانلود آهنگ و فیلم , سریال رزبرگ سلامت Shop فروشگاه اینترنتی دیجیتال سیستم رشت فوتسال برنامه و آموزش