کانال کیف و کفش ولباس مشتی

گاه مشتی یکی از چندین نماینده شرکت می مارکت هست.در این قسمت سعی داریم تا باهام مروری کنیم بر اینکه اگر بخواهیم از شرکت می مارکت کنیم چطور باید این کار را انجام دهیم.

هم چنین سوالات دیگری که خواندن ان ها مهم نی باشد.


چگونه می توانم کنم؟


ابتدا باید محصول مورد نظر را انتخاب نمایید اگر محصول دارای تنوع باشد(رنگها و مدل های متنوع) حتما روی دکمه مورد نظر کلیک کنید شهر و استان خود را انتخاب کنید و کلیه اطلاعات ضروری مانند نام و تلفن و آدرس را پرنمایید روی ثبت نهایی سفارش کلیک نمایید تا سفارش شما ثبت شود


تفاوت نقدی و آنلاین چیست؟


بعد از تکمیل اطلاعات سفارش، مامور پست به منزل شما مراجعه کرده و کالا را تحویل می دهد و هزینه آن توسط شما به مامور پرداخت می شود به این روش نقدی می گویند. بعد از ثبت سفارش در سایت اگر روی پرداخت آنلاین کلیک کنیم امکان پرداخت پول بصورت انلاین و از طریق درگاه بانکی وجود دارد. در این روش فقط کالا توسط مامور پست تحویل داده می شود و هیچ هزینه دیگری به مامور پست نباید پرداخت شود.


چقدر زمان میبره تا سفارش بدست من برسه؟


از زمانی که شما سفارش در سایت ثبت می کنید بسته به نوع ارسال (پیکی، پستی) 5 الی 7 روز کاری زمان میبره تا بدست شما برسه


اگر سفارش من خراب باشد چه کار کنم؟


اول اینکه خودتان را ناراحت نکنید. دوم اینکه تلفن را بردارید و با پشتیبانی تماس بگیرید، آنها شما را راهنمایی می کنند.


چگونه می توانم سفارش را پیگیری کنم؟


بعد از ثبت سفارش به شما یک شماره پیگیری داده می شود که میتوانید از طریق سایت پشتیبانی که به شما داده می شود پیگیری نمایید.


گاه کیف،کفش و لباس مشتی سفارش ,مامور ,پرداخت ,داده ,پیگیری ,سایت ,زمان میبره , نقدی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

vc-startup گاهی به اسمان نگاه کن mkzm1383.rozblog.com آی تی سنتر هر چی که بخوای چاپ دیجیتال الماس لنگرود استادیار پیام نور سایت سرگرمی و تفریحی پارلین