باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق استان البرز واقع شده است.این باغ ویلا با 1200 متراژ در دهکده ویلایی فردیس میباشد.این باغ ویلا دارای 320 متر بنای کامل بازسازشده و لوکس به همراه سه اتاق خواب به صورت مستر میباشد. 

محوطه سازی این باغ ویلای زیبا با بکارگیری از بهترین نوع چمن طبیعی و گلهای زینتی زیبا صورت گرفته است که آرامش را میان طبیعت زیبا برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد.وجود یک آلاچیق سنتی در محوطه باغ زیبایی آن را دو چندان کرده است.نورپردازی حرفه ای و مهندسی شده نمای فوق العاده ای را در شب ایجاد کرده است.

اگر به دنبال باغ ویلای استخر دار هستید دیدن این باغ ویلا را از دست ندهید چرا که دارای استخری زیبا و مجهز به تمامی تاسیسات میباشد.این استخر قابلیت استفاده در چهار فصل سال را دارد.کابیت تمام چوب ،انشعابات فول و کامل ، سند شش دانگ و پایان کار و درختان مثمر میوه در انتهای باغ ویلا از دیگر مزیت های این باغ ویلاست.


و باغ ویلا در غرب تهران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شعر معاصر علی سعیدی بیـنوا روانشناسی معرفی کالا کدنویسی پروژه های تخصصی کوره هوای گرم deltaturist وبلاگ خبری سهند پرنسس چت ، چت پرنسس ایردراپ معتبر