کانکس فست فود :  از کانکس فست فود بیشتر در مناطق صعب العبور استفاده می شود . بالا بودن هزینه ی ساخت و ساز رستوران باعث شده است که کانکس فست فود یا همان کانکس رستوران به خوبی جایگزین روش های قدیمی ساخت و ساز بشود .

کانکس های فست فود در دسته ی کانکس های خاص قراردارد و بایستی استانداردهای ساخت در آن رعایت شود . مهمترین نکته ای که در ساخت کانکس های فست فود بایستی رعایت شود سیستم تهویه ی هواست که باید ازقوی ترین سیستم تهویه ی هواکش صنعتی استفاده شود تا دود و بخار حاصله از پخت غذاها از آن خارج شود .

 

همچنین کانکس های فست فود مدام توسط ماموران بهداشت بررسی می شود بنابراین کف و دیواره ی کانکس های فست فود باید به گونه ای ساخته شود که قابل شستشو و پاک سازی باشد .

کانکس فست فود آربی کانکس

از کانکس های فست فود در پادگان ها , دانشگاه ها, سمینارها , بیمارستان ها , نمایشگاه ها و مراکز بین جاده ای استفاده می شود . جنس دیوار پوش کانکس فست فود از pvc یا mdf و یا فلزی است .

داخل کانکس فست فود باید مجهز به جعبه ی کمک های اولیه و کپسول آتش نشانی باشد تا در مواقع اضطراری از آن ها استفاده شود . از کانکس فست فود یا همان رستوران چون در نقاط مختلف با شرایط جوی گوناگون نصب می شود بایستی از مقاومت بالایی برخوردار باشد تا در برابر عوامل طبیعی چون سیل , زلزله و باران مقاومت خود را از دست ندهد .

کانکس های فست فود دارای سیستم لوله کشی آب و گاز و سیم برق است داخل کانکس های فست فود مجهز به سرویس بهداشتی و ظرفشویی و روشویی است . همچنین داخل کانکس رستوران باید به گونه ای باشد که جای یخچال , محل طبخ غذا , اجاق گاز و در محل مناسبی نصب گردند .

کانکس فست فود در نوع چرخدار و ثابت ساخته می شود و اگر به هر دلیلی نیاز به تغییر مکان رستوران خود داشتید کانکس فست فود چرخدار بهترین گزینه ی پیشنهادی شرکت آربی کانکس است .

کانکس های فست فود طبق سفارش مشتری در طرح ها و اندازه های مختلف طراحی و ساخته می شود و در محل مورد نظر مشتری نصب می گردد


کانکس, کانکس , کانکش | قیمت کانکس کانکس ,رستوران ,ساخت ,استفاده ,داخل ,ساخته ,داخل کانکس ,آربی کانکس ,سیستم تهویه ,کانکس رستوران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان شاپ تك تخفیف ویژه فقط برای امروز zula30t TelegramGroupLink لینک گروه تلگرام کسب و کار نوین اینترنتی internetads fdshu ارزان سرا محفل ایرانی