کارواش آنووی ریوربری مدل Comfort-S ، با اهمیت پیدا کردن بیش از پییش مصرف آب، این دستگاه قادر است تا سطح مورد نظر را با حداقل مصرف آب مورد شست‌وشو قرار دهد.  
کارواش آنووی ریوربری مدل Comfort-S از لحاظ ساخت و طراحی در یکی از بهترین کارواش های خانگی بوده و قابلیت فشارسازی مطلوبی را دارد. جنس بدنه کارواش سیار از پلاستیک فشرده بوده که قابلیت نگهداری کلیه متعلقات بر روی دستگاه را دارد. 


کارواش آنووی ریوربری مدل Comfort-S
 بسیار خوش‌دست و با طراحی فشرده و کم‌حجم است که باعث می‌شود نگهداری آن فضای زیادی را اشغال نکند. کارواش خانگی آنووی ریوربری این قابلیت را دارد که آب را به‌صورت سوزنی، افشانی و دورانی بر روی سطح مورد نظر پاشش کند و بدین ترتیب هرگونه آلودگی را ازبین ببرد. همچنین کارواش خانگی سیار مجهز به محافظ حرارتی موتور بوده که از گرم شدن بیش‌از حد موتور جلوگیری می‌کند.


نچرال فرش خوشبو کننده لهستانی آنووی ,خانگی ,کارواش ,comfort ,ریوربری ,قابلیت ,آنووی ریوربری ,کارواش آنووی ,کارواش آنووی ریوربری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

allysonvhcryqrj1 sitio فروشگاه خرید و فروش محصولات آموزش زبان انگلیسی معرفی کالا فروشگاهی emohtava انجام پروژه های پزشکی ibrahemsahki.rozblog.com EXAMPLE عشق سیاه و سفید برترین ها