به گزارش سایت آموزش پرورش بلدرچین

انتقال تخم ها به دستگاه جوجه‌کشی

طول دوره جوجه‌کشی برای بلدرچین 17 تا 18 روز می‌باشد. تخم‌ها از روز اول تا روز چهاردهم در دستگاه ستر قرار می‌گیرند. از روز پانزدهم تا روز هجدهم نیز در دستگاه هچر قرار داده می‌شوند. درجه حرارت دستگاه جوجه‌کشی بین 2/37 تا 7/37 درجه سانتیگراد تنظیم می‌شود. رطوبت دستگاه نیز باید 58 تا 60 درصد باشد.
در چهارده روز اول، تخم‌های هر دستگاه ستر باید روزی سه تا هشت بار چرخانده شوند. با این کار، از چسبیدن جنین به پوسته جلوگیری می‌شود. اما در دستگاه هچر عمل چرخاندن انجام نمی‌شود تا جنین در محل مناسب برای خارج شدن از پوسته قرار بگیرد.
باید توجه داشت که واردکردن هوای تازه در دستگاه جوجه‌کشی برای سلامت جنین‌های درون تخم‌ها بسیار مهم است.


درجه حرارت مورد نیاز
بلدرچینها در روزهای نخستین عمر به دمای حدود 38- 36 درجه سانتیگراد نیاز دارند که این دما باید به کمک منابع حرارتی مناسب تامین گردد. در سن 7- 6 هفتگی 24- 22 درجه دما مورد نیاز می باشد.
البته بسته به شرایط محیط پرورش می توان پرندگان را در حرارت 36- 35 درجه سانتیگراد نگهداری و به تدریج در عرض 3 هفته به دمای 24 درجه سانتیگراد پائین آورد.


آموزش پرورش بلدرچین دستگاه ,درجه ,سانتیگراد ,جوجه‌کشی ,حرارت ,پرورش ,درجه سانتیگراد ,دستگاه جوجه‌کشی ,درجه حرارت ,جوجه‌کشی برای ,پرورش بلدرچین ,آموزش پرورش بلدر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بلاگین عمو رحیم بیمه با طعم زندگی دکترزندگی شرکت مهندسی مشاور پژواک دی . تخفیف ویژه فقط برای امروز Dariel8c Seite