جراحی زیبایی سینه در بارداری !

جراحی زیبایی سینه در بارداری ! : جراحی زیبایی سینه یکی از متداول ترین و شایع ترین جراحی های زیبایی در بین بانوان می باشد که امروزه طرفداران خاص خود را دارد . جراحی زیبایی سینه با هدف بزرگ کردن سایز سینه و خوش فرم کردن آن انجام می شود . عمل جراحی زیبایی سینه اعتماد به نفس فرد را افزایش می دهد . با وجود شایع بودن عمل جراحی زیبایی سینه یکسری سوالا رایج در این زمینه برای بیماران وجود دارد و آن این است که آیا می توان با جراحی زیبایی سینه باردار شد و به نوزاد خود شیر داد ؟

جراحی زیبایی سینه در بارداری

باید بگوییم که برای عمل جراحی زیبایی سینه برای اینکه مشکلی در شیردهی به وجود نیاید بایستی برش عمل جراحی زیبایی زیر بغل و یا زیر باشد . برش در دور هاله ی سینه عمل شیردهی را با مشکل مواجه خواهد کرد . همچنین پروتز گذاری برای بارداری مشکل خاصی در پی ندارد و می توان با خیال راحت باردار شد .

البته توصیه ی ما به شما این است که اگر قصد انجام عمل جراحی زیبایی سینه را دارید و می خواهید باردار شوید . این عمل جراحی را به بعد از بارداری موکول کنید . چرا که بعد از حاملگی بافت سینه دچار تغییراتی همچون بزرگی می شود و پوست سینه نیز کشیده می شود . و اگر در مواقع بارداری شیردهی را قطع کنید سینه جمع و کوچک خواهد شد . لذا توصیه بر این است که بعد از بارداری نسبت به عمل جراحی زیبایی سینه اقدام کنید ، شما با انجام این عمل جراحی سینه هایی خوش فرم و زیبا خواهید داشت .

بیشتر بخوانید : پروتز سینه در دوران بارداری


کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو سینه ,جراحی ,زیبایی ,بارداری ,شیردهی ,باردار ,جراحی زیبایی ,زیبایی سینه ,بارداری جراحی ,بارداری جراحی زیبایی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت رسمی دی جی مرتضی چیذری - مرتضی چیذری مردان کوچک،آرزوهای بزرگ نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست اهواز موزیک - احدث الاغاني - تحمیل تنزیل الاغاني نودکار پزشکی و سلامت تک ترفند پرسش مهر بیستم رئیس جمهور 99-98 مسیحا و رویا