سلام همنوردم

روز پنج شنبه مورخ 1397/2/13-14  ساعت 13:30 باتفاق 12 نفر از همنوردان عزیز به مقصد بجنورد استان خراسان شمالی روستای تفریحی (درکش)  عزیمت کردیم بعد از 5ساعت 18:30 به روستای توریستی درکش رسیدیم و شبی بیاد ماندنی را با هوایی خنک و مطلوب در آلاچیق های درکش سپری کردیم. روز جمعه ساعت 7 بعد از پیمودن 20 کیلومتر با ماشین به شهرستان چمن بید روستا (باشکلاته) به ارتفاع 1533 متر رسیدیم و صعود خودرا آغاز کردیم  بعد از مسیر کوتاهی از کف دره که گلهای بهاری ودرختان منطقه را زیبا کرده بود گذشتیم سپس شیب تندی که در مقبلمان ادامه مسیر دادیم نسیم و طراوت بهاری همراه با مناظر زیبا ودرختان قطور ارس خستگی شیبهای تند را به فراموشی می سپرد .

نیم ساعت برای صبحانه توقف داشتیم بالاخره بعد از 5 ساعت پیمایش سنگین و دست به سنگ شدن به قله سنگی قرخود به ارتفاع قله 2679 متر رسیدیم  بلافاصله بعد از استراحت کوتاه و گرفتن تصاویر مسیر برگشت را با بوی آویشنهای وحشی در پیش گرفتیم ودر نهایت ساعت 15:30 به روستا باشکلاته رسیدیم و ساعت 22 همگی سلامت وشاد و پر انرژی به نیشابور رسیدیم

عزیزانی که در این برنامه همراه ما بودند:

============================================================================

==============================================================================

===============================================================================

=====================================================================================

==============================================================================

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جهان نما محمد آی تی مرکز المپیاد شهر (واحدپسران)و استعداد خاص(واحددختران) ایران گستر ارزان سرا