تعمیرات داکت اسپلیت Skycool

شرکت تهویه سازان پرسپولیس تنها مرکز تخصصی تعمیرات داکت اسپلیت که با وجود درخواستهای مکرّر مشتریان عزیز برای تعمیرات اسپلیت (کولرگازی)، فقط و فقط تعمیرات داکت اسپلیت را برعهده دارد و در بین داکت اسپلیت های متفاوت، فقط تعمیرات داکت اسپلیت Skycool را عهده دار است و به هیچ عنوان تعمیرکار برای دستگاه های دیگر ارسال نمی کند.

تمامی تعمیرکاران این شرکت متخصص تعمیرات داکت اسپلیت Skycool هستند و در فصول و ایامی که حجم کاری کمتر است،تلاش می شود با استفاده از اساتید مجرب سیستم های تهویه،آموزش های تخصصی را برای این عزیزان برگزار نماید که همین امر، وجه تمایز این شرکت با شرکت های دیگر تعمیرات داکت اسپلیت است و از همین رو در تعمیرات داکت اسپلیت Skycoolاین شرکت همیشه سربلند بوده و همیشه رضایت مشتریان عزیز را در همه ادوار جلب نموده است.

خواهشمندیم جهت همکاری با شرکت تهویه سازان پرسپولیس فقط از طریق آیدی تلگرام زیر و یا با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید و به هیچ عنوان با شماره های شخصی تعمیرکاران تماس نگیرید. چرا که در غیر این صورت تمام ضررهای احتمالی برعهده خود شماست و به هیچ عنوان این شرکت پاسخگو نخواهد بود و بعد از مشهود شدن این امر،دستگاه و یا دستگاه های شما در لیست سیاهقرار می گیرند و دیگر به هیچ عنوان پاسخگو درخواست تعمیرکار شما نخواهیم بود.

 

 

شرکت تهویه سازان پرسپولیس به شما این اطمینان را خواهد داد که از تماس با این شرکت به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد و ما هم در این باور هستیم که بهترین تبلیغات و بالاترین سرمایه ما شما مشتریان عزیز هستید.

در صورت هر گونه تخلف شما می توانید 24ساعته شکایت خود را با شماره های زیر به شرکت تهویه سازان پرسپولیس منتقل نمایید و ما را از پیشنهادات و انتقادات خود آگاه نمایید.


 

شما مشتریان عزیز می توانید به راحتی آدرس و شماره تماس خود را به آیدی تلگرام (Perspolis_GP) شرکت ارسال نمایند و از تخفیف 5% فاکتور استفاده نمایید.

"آیدی

 

 

تهویه سازان پرسپولیس

02166051586

خط ویژه



برچسب مطلب:

 

تعمیرات داکت اسپلیت Skycool,تعمیرات داکت اسپلیت  Skycool,تعمیرات چیلر  اSkycool,تعمیرات اسپلیت Skycool,اسکای کول,تعمیرات کولرگازی  Skycool,تعمیرات داکت اسپیلیت  Skycool,تعمیرات داکت اسپیلیت Skycool,تعمیرات اسپیلیت  Skycool,تعمیرات داکت اسپیلت  Skycool,تعمیرات داکت اسپیلت  Skycool,تعمیرات اسپیلت  Skycool,نمایندگی شرکت Skycool,نمایندگی داکت اسپلیت Skycool,نمایندگی شرکت داکت اسپلیت Skycool,نمایندگی چیلر  Skycool,نمایندگی داکت اسپیلیت  Skycool,نمایندگی داکت اسپیلت  Skycool,نمایندگی تعمیرات شرکت Skycool,نمایندگی اسپیلت  Skycool,نمایندگی تعمیرات چیلر  Skycool

شرکت تهویه سازان پرسپولیس|66051586 شرکت ,اسپلیت ,تعمیرات ,داکت ,عزیز ,شماره ,داکت اسپلیت ,تعمیرات داکت ,مشتریان عزیز ,سازان پرسپولیس ,شرکت تهویه ,تهویه سازان پرسپولیس ,شرکت تهویه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

در مسیر پرهیزگاری Portal Center All Gtas dlfile برترین مرجع تخصصی معماری و سازه های ایران ماه مطلب - مطالب گوناگون پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان اهنگ,فیلم,سریال,خبر فصلنامه جهان نوین