حاشیه اقیانوس آرام دهمین فیلم پر ۲۰۱۸ (+تصویر)

حاشیه اقیانوس آرام دهمین فیلم پر ۲۰۱۸, حاشیه اقیانوس آرام, فیلم پر ۲۰۱۸ , حاشیه اقیانوس آرام, فیلم

فیلم حاشیه اقیانوس آرام,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,اخبار سینمای جهان فیلم سینمایی 'حاشیه اقیانوس آرام ۲' با نام فرعی 'طغیان' به کارگردانی 'استیون دی نایت' پس از گذشت دو ماه از اکران خود با ی معادل ۲۸۸ میلیون دلار توانست رتبه دهم جدول جهانی را بعد از فیلم 'پیتر خرگوشه' از آن خود کند.

سرپوش هنری - به گزارش میزان،اسکات ایستوود، تیان جینگ، آدریا آجونا، جان بویگا، رینکو کیکوچی و چارلی دی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

این فیلم ادامه‌ای بر نسخه یک "حاشیه اقیانوس آرام" اکران بین المللی خود را از ۲۳ مارس ۲۰۱۸ در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

 

فیلم حاشیه اقیانوس آرام,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,اخبار سینمای جهان

امیلی کارمیشل نگارش فیلمنامه فیلم طغیان را بر عهده داشته و استیون دی نایت این فیلم علمی تخیلی را انجام داده است. به تازگی مجموعه تازه‌ای از عکس ‌های این فیلم منتشر شده است.

 

فیلم حاشیه اقیانوس آرام,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,اخبار سینمای جهان

استیون دی نایت پیش از این بیشتر در سریال سازی فعالیت داشته و از جمله مهم‌ترین آثار که مورد توجه جهان قرار گرفت می‌توان به سریال اسپارتا اشاره کرد.


متن نوشته فیلم ,اقیانوس ,حاشیه ,آرام ,۲۰۱۸ ,پر ,حاشیه اقیانوس ,اقیانوس آرام ,فیلم پر ,پر ۲۰۱۸ ,دهمین فیلم ,۲۰۱۸ حاشیه اقیانوس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Chengli Special trucks سبحان سلامتی دانلود فایل های کمیاب •●♥کلنا عباسک یا زینبــــــ♥●• پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان رمز و راز شیرآلات پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان رازهای دنیای وب