تعبیر خواب آروغ زدن

دیدن خواب آروغ زدن, تعبیر خواب آروغ زدن یا خالی کردن باد گلو در خواب

تعبیر خواب آروغ زدن (باد گلو خالی کردن) به همراه بوی بد و غذا و دود در خواب نشانه چیست؟

معبرین بزرگ تعبیر خواب معمولا آروغ زدن در خواب را نشانه گفتن سختی بیهوده و نا به جا  تلقی می کنند البته بسته به اینکه آروغ زدن شما با بوی بد باشه یا با دود یا به همراه غذا تعبیرهای متفاوتی دارد که در ادامه می توانید تعبیر دقیق خواب خود را مشاهده کنید.

تعبیر خواب آروغ زدن

منچهر مطیعی تهرانی می گوید : اگر شخصی در خواب آروغ بد طعم و بد مزه بزند خوابش نشانه این است که در آینده ی نزدیک سختی بی جا و نابهنگام و بدون اینکه سود و زیان خودش را حساب کند خواهد گفت که این سخن او موجب سرافکندگی و شرمزدگی خواهد شد.

ابراهیم کرمانی می گوید : اگر شخصی در خواب آروغ بزند خوابش نشانه این است که سختی خواهد گفت که او را از آن حرمتی بود.


تعبیر خواب آروغ زدن به همراه غذا

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید : اگر شخصی در خواب آروغ بزند و بجای اینکه گاز و باد از گلویش بیرون بیاید غذا به دهانش بیاید خوابش به هیچ وجه سعد نیست و توصیه می شود شخص خواب دیده برای چند هفته از رفتن به مسافرت و خارج شدن از شهر و دیار خویش خودداری کند چون که خواب او نشان از فرا رسیدن اجل او است.

البته توجه کنید خواب آروغ با خواب استفراغ فرق می کند و استفراغ در خواب همان طور که از نامش پیدا است نشانه طبی فراغت کردن است و با باد گلو متفاوت است.

ابراهیم کرمانی می گوید : اگر شخصی در خواب آروغ طعامی بزند و غذا از گلویش بیرون بیاید خوابش نشانه این است که اجل او نزدیک است.


تعبیر خواب آروغ به همراه دود

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید : اگر کسی در خواب ببینید که آروغ زد و به همراه آروغش دودی از گلویش بیرون آمد خوابش نشانه این است که در آینده نزدیک سخنان او موجب ملال و ملامت خواهد شد و در نهایت به زیان او تمام خواهد شد و شایستگی سرزش و شماتت خواهد یافت.

تعبیر خواب آرایشگاه زدن تعبیر خواب آرایشگاه زدن دیدن خواب رفتن به آرایشگاه و یا آرایش کردن و اصلاح کردن در آرایشگاه هر کدام .

محمد بن سیرین می گوید :

  • اگر خواب ببینید که آروغ ترش و ناخوش زدید نشانه این است که سختی خواهید گفت که از آن سخن مضرت و خطر خواهید دید.
  • اگر شخصی خواب ببینید که با آروغ دود بیرون آورد خوابش بیانگر این است که بی هنگام سخنی خواهد گفت که بخاطر آن سخن از او عیب گویند و ملامتش کنند و سرانجام از آن سخن پشیمان شود.

همچنین ببینید : • تعبیر خواب شکستن فک صورت • تعبیر خواب حاملگی دختر باکره • دیدن خواب ابله مرغون  • تعبیر خواب خلط بینی  • تعبیر خواب خوردن آب راکد


سایت زیبایی و مدل لباس و آشپزی خواب ,آروغ ,تعبیر ,خوابش ,گوید ,شخصی ,تعبیر خواب ,خواب آروغ ,خوابش نشانه ,خواب ببینید ,گلویش بیرون ,گلویش بیرون بیاید ,منوچهر مطیعی تهرانی ,بزند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه آنلاین شماره خاله دانلود سرا پزشکی vvt29929 جیزنیوز سایت تخصصی کمپانی سونی سایت شادمهر کلاسیک