ایان کلی: بازار ارزهای دیجیتال بسیار جدی است

 یونیک فاینانس بررسی تحولات ارزهای دیجیتال در یکماه اخیر نشان می دهد که با وجود نوسان در ارزهای دیجیتال قیمت ها در مسیر افزایش قرار دارند. با این حال یک سوال مطرح است:

آیا بیت کوین یکبار دیگر در مسیر رشد قرار می گیرد؟

بیت کوین در حال تقویت است و دیگر نمی تواند در مبادلات جهانی نادیده گرفته شود. این را برایان کلی موسس و مدیرعامل یک شرکت سرمایه گذاری که بر روی ارزهای دیجیتال تمرکز دارد می گوید.

او می گوید:

«این بازار بسیار جدی است؛ وقتی می خواهید از رویدادهای سالهای اخیر بگویید بدون شک نمی توانید از تحولات بیت کوین چشم پوشی کنید. این بازار با توجه به حجم کل بالایی که دارد بارها در سخنرانی ها مورد توجه قرار گرفته است، هر چند که اخیرا با یک کاهش رشد مواجه بود. فعالان بازار نیمی از یک تریلیون دلار در اختیار دارند.»

 

بیت کوین بعداز ظهر روز جمعه در حالی به ۹۷۰۰ دلار رسید که در دسامبر سال گذشته به ۱۹۷۰۰ دلار رسیده بود؛ کاهش قیمت بیت کوین سبب شد تا در اوایل امسال ۶ هزار دلار زیان به دارندگان این پول دیجیتالی وارد شود.

آنطور که کلی می گوید موسسه مالی گلدمن ساکس یک حرکت بزرگ را در پولهای دیجیتالی آغاز کرده که نشان می دهد مدیران موسسات مالی به دنبال استفاده بیشتر از ظرفیت ارزهای دیجیتال هستند.

البته روشن است که وضع قوانین، ارزش سکه های دیجیتالی را بالاتر می برد. کلی در این رابطه می گوید:

« یک نکته درباره بیت کوین جالب است: این ارز به وضوح پذیرفته شده و بیشتر افراد دیگر درباره موجودیت آن به عنوان پول صحبت می کنند و نه سهام.»


یونیک فاینانس دیجیتال ,کوین ,ارزهای ,بازار ,دلار ,گوید ,ارزهای دیجیتال ,دیجیتال بسیار ,بازار ارزهای ,ارزهای دیجیتال بسیار ,بازار ارزهای دیجیتال منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کتابفروشی | بانک کتاب | فروشگاه اینترنتی کتاب بیماری دیابت و پیشگیری از آن شیعیان اهل البیت علیهم السلام در آفریقا Adelyny4bd9s site وبلاگ پرشین ترک آموزش عکاسی