به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، پس از تصویب نرخ 4200 تومانی ارز از سوی دولت بازار اهن پس از روزهای متوالی افزایش قیمت، متوقف شد. پس از آن کارخانه ها در حالت ابهام قرار داشتند و اعلام قیمت نمی کردند. این روال بعد از چند روز به حالت عادی خود برگشت و کارخانه ها قیمت های خود را همراه با ثبات اعلام می کردند. این روند تا هفته اول اردیبهشت ماه ادامه داشت اما پس از شروع دوباره ی التهابات ارزی در بازار دیروز شاهد جو روانی ایجاد شده در بازار آهن بودیم.
قیمت ارز طبق آخرین گزارشات به دست آمده، دیروز به سقف 6450 تومان رسید که همین امر موجب شد تا قیمت های اهن الات با رشد مواجه شود. روز گذشته مورخ 97/2/15 اکثر کارخانه های تولیدکننده میلگرد و نبشی خود را بستند و از سوی دیگر کارخانه هایی هم که اعلام موجودی کردند، قیمت میلگردهای خود را دو الی سه بار افزایش دادند. کارخانه ی حسن رود و آریا ذوب به ترتیب قیمت های محصولات خود را 35 و 40 تومان افزایش دادند. کارخانه های نظیر پرشین فولاد در ساعات اولیه قیمت های خود را ثابت اعلام کردند اما با گذشت چند ساعت اقدام به افزایش قیمت کردند و پس از آن خود را بستند. کارخانه های میلگرد صبا فولاد زاگرس، نیشابور و آذر فولاد امین نیز از این افزایش قیمت مستثنا نبودند از این رو قمیت محصولات خود را با 40 الی 60 تومان افزایش اعلام کردند.
کارخانه نبشی ناب تبریز و شکفته نیز روز گذشته قیمت نبشی های خود را افزایش دادند و پس از گذشت چند ساعت خود را بستند. این تب و تاب به وجود آمده در بازار آهن به حدی بود که قیمت های ورق سیاه در بازار تهران نیز اعلام نشد و بار دیگر پس از گذشت چند هفته بازار به حالت تعلیق در آمد. با توجه به رسیدن دلار به مرز 6500 تومان، پیش بینی قیمت اهن الات به راحتی امکان پذیر نیست.
برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید


آهن پرایس قیمت ,افزایش ,کارخانه ,بازار ,اعلام ,فولاد ,افزایش قیمت ,افزایش دادند ,اعلام کردند ,دادند کارخانه ,التهابات ارزی ,افزایش دادند کارخانه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مرجع آموزش زبان انگلیسی سه سوته خرید کن تحویل بگیر دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ فارسی | دانلود آهنگ ترکی mohre8 دانلود رایگان فایل انیمه سریتی | anime seriti تا مـرگ یک پیاله فقط راه مانده است صبرم سر اومد