چگونه شکست عشقی را فراموش کنیم و از یاد ببریم ؟ به منظور استفاده هر چه موثرتر از این هدیه الهی برای رشد و تعالی لازم است که برخی مهارتها برای شناخت این احساسات و کنترل و مدیریت آنها آموخته شود. حال چگونه شکست عشقی را فراموش کنیم و از یاد ببریم؟ این سوالی است که برخی افراد بعد از اینکه در رسیدن به زوج مورد نظر ناکام ماندند می پرسند. در خود سوال اینکه چگونه شکست عشقی را فراموش کنیم و از یاد ببریم، خود ما را به سوی جواب راهنمایی میکند. زیرا شکست عشقی در واقع یک واکنش در فرد به یک کنش بیرونی عاطفی شدید است. در این حالت فرد از قبول واقعیت خودداری میکند و سعی میکند غم و اندوه را در خود ایجاد نماید. حال باید پرسید چگونه شکست عشقی را فراموش کنیم و از یاد ببریم؟ پاسخ این است که چنانچه اشاره شد انتخاب غم و اندوه در انسانی که دچار شکست عشقی شده است، در واقع یک واکنش دفاعی برای ایجاد حس همدردی و دلجویی در دیگران است. هرچه میزان این غم و اندوه بیشتر باشد تمایل فرد به غمگین شدن بیشتر است و شکست عشقی را دیرتر فراموش میکند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص با مراکز مشاوره روانشناسی تماس بگیرید. مرکز مشاوره هنر زندگی در این مورد شما را یاری خواهد کرد. در ادامه این مقاله به بررسی این سوال که چگونه شکست عشقی را فراموش کنیم و از یاد ببریم، خواهیم پرداخت. 



شما می توانید برای دریافت مشاوره فردی از متخصصین مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.


هنر زندگی | مشاوره روانشناسی هنر زندگی شکست ,عشقی ,کنیم ,میکند ,زندگی ,مشاوره ,شکست عشقی ,فراموش کنیم ,چگونه شکست منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

BroadMusic مجله صحرا توره ارز رزروهتل اینجا همه چی هست وب سایت رسمی \\\\\\\\ پخش اسباب بازی برادران اخبار و اطلاعات دنیای پزشکی