حسین پرنیا آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی کنسرت «خالی از شب خالی از تو» را با همراهی نازنین بیاتی در قالب پروژه «موسیقی تجربه» به صحنه می برد.

به گزارش دنیای سینماوتئاتر، کنسرت «خالی از شب خالی از تو» به آهنگسازی حسین پرنیا، بازی نازنین بیاتی، کارگردانی ندا هنگامی و تهیه کنندگی یاسر یگانه ساعت ۲۱:۳۰ روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در مجموعه برج آزادی تهران برگزار می شود.

«خالی از شب خالی از تو» برای سنتور نوشته شده  و روایتگرِ حالات درونی انسانی است که خود را در تنهایی‌هایش از زمان تولد تا لحظه‌ مرگ و اضطرابی که همواره همراه اوست، مرور می‌کند. حسین پرنیا علاوه بر آهنگسازی و نواختن سنتور در این کنسرت، کلام را هم سروده است.

حسین پرنیا از آهنگسازان و نوازندگان موسیقی ایران است که از جمله آثار مهم او می توان به آلبوم‌های «رقصانه» با آواز شهرام ناظری، «گلپونه ها» و «رقص آشفته» با صدای ایرج بسطامی، «پادشاه فصل‌ها» با صدای علیرضا افتخاری، «سوگ سپید، بانوی خیال»، «خشت‌های اصالت(برای خرابه‌های تخت جمشید)» و «به تماشای آنچه نیست» اشاره کرد.


دنیای سینماوتئاتر/اخبار فرهنگی و هنری حسین ,خالی ,«خالی ,نازنین ,کنسرت ,پرنیا ,حسین پرنیا ,کنسرت «خالی ,نازنین بیاتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ دانلود ترانه های مجتبی آقارضائی برق 20 مجله آموزشی نهان درس خون ها، سوالات کنکور با پاسخ تشریحی، جزوات کنکوری، جزوات درسی، معرفی رشته های دانشگاهی حقایقی درباره ی فلزیاب پیمکس بازاریابی فضای مجازی زیبا مووی | دانلود رایگان فیلم و سریال خرید زعفران