فرش ماشینی 700 شانه

با وجود ظرافت بالای فرش های با ترام بالا مثل فرش ماشینی 1200 شانه ، اما همچنان مشتریان نسبت به فرش ماشینی 700 شانه علاقه بسیار زیادی دارند و تقاضای زیادی برای اری این فرش دارند ، به همین دلیل تولید کنندگان فرش ماشینی هنوز روی تولید این فرش ها تمرکز دارند و سعی می کنند نقش های متنوعی تولید کنند تا با سلیقه مشتریان هم راستا باشند .

 اما اینکه چرا فرش ماشینی 700 شانه هنوز جزو محبوب ترین محصولات تولیدکنندگان فرش است ، مربوط به عوامل دیگری هم می شود که در ادامه به آن می پردازیم .

قیمت مناسب و پایین فرش ماشینی 700 شانه نسبت به بقیه فرش ها باعث شده این فرش مورد استقبال عموم قرا بگیرد . از طرفی به علت بلند بودن خاب این فرش ،  هنگام راه رفتن روی آن احساس راحتی می کنیم . کسانی که برای غذا روی زمین عادت دارند ، توصیه می شود از این فرش برای منزلشان استفاده کنند زیرا همینطور که بالا اشاره کردیم فرش ماشینی 700 شانه خاب بلندی دارد و نسبت به بقیه فرش ها نرم تر است .

همچنین بهتر است برای اتاق های که رفت و آمد آن بیشتر است از این فرش به علت مقاومت بالا استفاده کنید .

فرش ماشینی 700 شانه گزینه مناسبی برای کسانی است که قیمت مناسب فرش برای آن ها در اولویت است .

اما باید این را در نظر بگیرید ما تنها یه مدل فرش ماشینی 700 شانه نداریم . در ادامه توضیحات مختصری از انواع این فرش برایتان خواهیم داد .

اولین نوع فرش ماشینی 700 شانه از نوع واقعی است ، یعنی در یک متر از فرش دقیقا 700 گره وجود دارد که از الیاف اکریلیک تولید شده است . اما دسته بعدی معروف به فرش تبدیلی است که توسط دستگاهای 500 شانه بافته می شود اما شانه فرش همچنان 700 شانه است .

 


فرش ماشینی 700 شانه شانه ,ماشینی ,دارند ,تولید ,نسبت ,قیمت مناسب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

رساله و مطالعات معماری کتاب باز 1400 مرجع دانلود رایگان ویدفکتور معرفی کالا فروشگاهی دانلود بافتان