دوران نوجوانی سنی بسیار مهم در شکل گیری شخصیت اجتماعی انسان است. از این رو آنچه که در مورد این دوره باید بدانیم، اهمیت بسیار در نحوه برخورد صحیح با نوجوان و آماده کردن آنان برای وارد شدن به جامعه دارد. انسان از نوزادی تا کودکی برای پیدا کردن جایگاه خود در محیط پدر و مادر و بقای خویش تلاش میکنند و خود را در معرض یادگیری اصول اساسی زندگی قرار میدهند. مرحله نوجوانی مرحله انتقال از کودکی به جوانی است. بنابراین آنچه که در مورد این گروه سنی باید بدانیم در بسیاری از مهارتهایی که کودک از والدین خود آموخته است در این مرحله بکار میرود. این مرحله مرحله ای حساس در زندگی است و والدین باید در نحوه رفتار و برخورد با مشکلات آنان بسیار هوشیارانه عمل کنند. در این مورد مراکز روانشناسی معتبر همچون مرکز هنر زندگی میتواند کمک بسیاری به افزایش کیفیت تربیت فرزند و برخورد مناسب با بحران بلوغ در او نماید. تربیت درست خانواده در این دوران وابسته به آنچه که در مورد ایشان باید بدانیم می باشد. بر این اساس استفاده از مشاوران روانشناسی در همه مراحل از ابتدای تولد تا نوجوانی و جوانی توصیه می شود. در زیر مختصری از آنچه باید در مورد دوره نوجوانی و جوانی و مسایل خاص نوجوانی و جوانی بدانیم بیان میداریم.

 

برای مشاوره تربیت کودک می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

 


هنر زندگی | مشاوره روانشناسی هنر زندگی زندگی ,مورد ,نوجوانی ,مرحله ,آنچه ,روانشناسی ,باید بدانیم ,مشاوره روانشناسی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مرجع تخصصی فناوری و رایانه ایران همه چیز برای تو ارزانی تولید و تعمیر مبلمان نقی زاده فرهنگ جهانی باید بنویسم کسب درآمد از اینترنت