مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری ماهانه یک کنسرت زنده موسیقی سنتی و پاپ با حضور خواننده های مطرح کشوری و استانی در جزیره خبر داد.



به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، علیرضا کمساری گفت: برگزاری ماهانه کنسرت در جزیره به منظور کمک به ارتقای نشاط در جامعه، توسعه هنر فاخر موسیقی، تأمین نیاز های هنری جامعه و فراهم نمودن بسترلازم برای تولیدات موسیقی انجام می شود.

وی ادامه داد: در دنیای امروز افزایش نشاط و شادابی در بین جوانان به حفظ سلامت روانی و جسمی جامعه منجر می شود و اجرای کنسرت های دوره ای در جزیره نیز بر اساس نیاز مردم خونگرم و با صفای قشم به شادی، انجام خواهد شد.

کمساری با اعلام اجرای کنسرت رضا صادقی در قشم، اضافه کرد: کنسرت خواننده محبوب کشور رضا صادقی همزمان با میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) در قشم برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برنامه اجرای کنسرت ها همزمان با میلاد حضرت صاحب الزمان(عج)  آغاز شده و با مشارکت و حضور مردم دریادل جزیره، به صورت ماهانه در قشم ادامه پیدا خواهد کرد.

کمساری اظهار داشت:  قانون مداری، رعایت ضوابط و شئونات شرعی و عرفی در اجرای کنسرت های جزیره با دقت و جدیت پیگیری می شود و مطمئن هستیم کنسرت ها با همراهی و همکاری مردم فهیم وگردشگران جزیره در شرایط مناسب برگزار خواهد شد.

 


قشم آنلاین | Qeshmonline کنسرت ,جزیره ,اجرای ,کمساری ,مردم ,قشم، ,اجرای کنسرت ,سازمان منطقه ,منطقه آزاد ,حضرت صاحب ,صاحب الزمان ,اسلامی سازمان منطقه ,ارشاد اسلامی سازمان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه هزارپیچ مرکز خرید پیچ و مهره دانلودستان لوازم یدکی بیل مکانیکی اخبار بی وفایی وبلاگ توضیحات تفضیلی راهنمای حیوانات خانگی روغن مو | روغن جلوگیری از ریزش مو | روغن ریش | رویش مجدد مو صمغ عربی