در روز تعطیلی اکثر بازارهای منطقه؛

یونیک فاینانس- روز سه‌شنبه، به دنبال افت بخش ارتباطات و کاهش ارزش سهام آمریکا در معاملات دیشب وال‌استریت، بازارهای استرالیا و ژاپن بالا و پایین شدند.


به گزارش یونیک فاینانس به نقل از مهر، روز سه‌شنبه، به دنبال افت بخش ارتباطات و کاهش ارزش سهام آمریکا در معاملات دیشب وال‌استریت، بازارهای استرالیا و ژاپن بالا و پایین شدند. این در شرایطی بود که روز سه‌شنبه، بسیاری از بازارهای آسیایی به علت تعطیلات رسمی، بسته بودند.

در معاملات امروز شاخص ای‌اس‌اکس200 استرالیا، 0.6 درصد رشد کرد و به بالاترین میزان خود از ماه مارچ تا کنون رسید. با رشد سهام نفتی، بخش انرژی 0.82 درصد رشد کرد. سهام شرکت‌های سانتوس، اویل‌سرچ و وودساید پترولیوم، به ترتیب 0.33 درصد، 0.89 درصد و 1.06 درصد، بالا آمدند.

اما نیکی225 ژاپن 0.19 درصد افت کرد.

انتظار می‌رود درحالی‌ که بسیاری از بازارهای منطقه، شامل چین، هنگ‌کنگ، کره‌جنوبی و سنگاپور، به علت تعطیلات رسمی در کشورشان، بسته هستند، حجم معاملات در منطقه آسیا، اندک باشد.

شاخص گسترده سهام آسیا اقیانوسیه در خارج از ژاپن ام‌اس‌سی‌آی 0.1 درصد افت کرد. هرچند تنها بازارهای استرالیا و نیوزلند در این شاخص فعال بودند. بسیاری از بازارهای اروپا و آمریکای لاتین هم روز سه‌شنبه تعطیل خواهند بود.

روز دوشنبه بازارهای آمریکا هم تب‌وتاب خود را از دست داد. علی‌رغم درآمدهای قوی شرکت‌ها و داده‌های خوب اقتصادی، وحشت از بالا رفتن هزینه‌های شرکت‌ها (طبق پیش‌بینی‌های مالی خود شرکت‌ها)، سرمایه‌گذاراران را روی لبه پرتگاه نگاه داشته است.

در بازار ارز، دلار در نرخ 109.25 ین، معامله شد که به رکورد 2 و نیم ماهه روز جمعه 109.54 ین، بسیار نزدیک بود.


یونیک فاینانس بازارهای ,درصد ,سهام ,ژاپن ,معاملات ,شاخص ,بازارهای استرالیا ,یونیک فاینانس ,ژاپن بالا ,پایین شدند ,بازارهای آسیایی ,وال‌استریت، بازارهای است منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

حسابداران خبره آذربایجان نغمه بی واژه :)) کویریات محمد بخشی شرکت صنایع تولیدی و خدماتی بهینه ساز گنجینه ها