آیا کد رهگیری آزمون ارتش خود را گم کرده اید ؟ آیا کد داوطلبی آزمون ارتش خود را فراموش کرده اید ؟ آیا شماره پرونده ثبت نام آزمون ارتش خود را گم کرده اید ؟

آیا از نحوه دریافت شماره داوطلبی آزمون ارتش اطلاع دارید ؟

با توجه به اینکه متقاضیان شرکت در آزمون ارتش برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون  و نتایج خود باید با مراجعه به سایت اقدام به دریافت موارد ذکر شده نمایند ، و این در صورتی امکان پذیر می باشد که کد رهگیری آزمون ارتش ، کد داوطلبی ارتش و یا شماره پرونده ثبت نام آزمون ارتش  خود را داشته و با وارد کردن شماره داوطلبی و یا کد رهگیری و کد ملی اقدام به دریافت اطلاعات خود نمایند.

پس بنابه هر دلیلی شماره داوطلبی آزمون ارتش  خود را گم کرده اید و یا به دنبال اطلاع ازنحوه دریافت شماره داوطلبی آزمون ارتش 97 -98 هستید، طبق این اطلاعیه با مراجعه به سایت می توانید برای بازیابی شماره داوطلبی آزمون ارتش خود اقدامات لازم را انجام دهید.  در صورت بروز هرگونه مشکل در رابطه با نحوه بازیابی شماره داوطلبی آزمون ارتش 97 – 98با مراجعه به سایت اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 

بازیابی و نحوه دریافت کد داوطلبی – کد رهگیری – شماره پرونده ثبت نام 

در صورت گم و یا فراموشی شماره داوطلبی آزمون ارتش ، داوطلبان باید برای دریافت شماره داوطلبی آزمون ارتش 97 با مراجعه به سایت اقدام به ثبت درخواست شماره داوطلبی نحوه دریافت شماره داوطلبی آزمون ارتش نمایند.

برای کلیه داوطلبانی که با موفقیت کارت ثبت نام در آزمون دانشگاه‌های افسری ارتش را به صورت اینترنتی از طریق سامانه ثبت نام اری نموده‌اند، کارت ورود به جلسه آزمون صادر می شود.
همچنین داوطلبان با استفاده از کد ملی و کد رهگیری می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند و در صورت فراموشی کد رهگیری  با استفاده از منوی سمت راست سامانه و با گزینه فراموشی کد رهگیری اقدام به دریافت کد خود نمایند.

آن دسته از داوطلبانی که در زمان ثبت نام موفق به تکمیل فرم ثبت نام نشده و کد پرونده ثبت نام دریافت ننموده‌اند نیز می‌توانند با کد ملی و کد رهگیری ، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند. در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه دریافت کد داوطلبی – کد رهگیری – شماره پرونده ثبت نام می توانید از طریق ارتباط با سامانه اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 

جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت کد داوطلبی آزمون ارتش 97 – 98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل




مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 97 – 98

داوطلبان در صورت  قبولی در آزمون کتبی افسری ارتش با داشتن مدارک لازم می توانند اقدام به ثبت نام نمایند.

قبول شدگان در آزمون دانشگاه های افسری ارتش ملزم به تهیه مدارک مورد نیاز برای تکمیل فرایند می باشند:

اصل شناسنامه عکس‌دار و کارت ملی و روگرفت از آن‌ها (شناسنامه ۵ سری کامل از تمام صفحات و کارت ملی 5 برگ پشت و رو)
15 قطعه عکس ۴×۳ (تمام رخ) پشت نویسی شده و بدون روتوش
معدل کل برای رشته های ریاضی‏ فیزیک و علوم تجربی ۱۴ و معدل کل برای رشته علوم انسانی و معارف اسلامی16 است.و معدل کتبی برای تمامی رشته ها 10 است. در صورتی که مدرک دیپلم داوطلب فاقد معدل کتبی باشد، ریز نمرات یا کارنامه با مهر آموزش و پرورش ارائه شود.
اصل مدرک نظام وظیفه. اصل کارت پایان خدمت یا اصل کارت معافیت رهبری یا کفالت یا دفترچه آماده به خدمت بدون داشتن مهر غیبت یا گواهی اشتغال به خدمت سربازی یا گواهی اشتغال به تحصیل برای دانش‌آموزان.
پوشه روغنی یک برگ.
اصل و رو‌گرفت مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه(الزامی می باشد) و مدرک پیش دانشگاهی (در صورت اخذ) – (در صورت نداشتن مدرک پیش دانشگاهی گواهی اشتغال به تحصیل ارائه گردد)
5 نسخه رو‌گرفت از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی پدر و مادر، برادر و خواهر و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها.(ناپدری و نامادری در صورت داشتن).
ارائه اصل گذر نامه داوطلب ( در صورت دارا بودن ).

در صورت داشن هرگونه سوال برای دریافت شماره داوطلبی آزمون ارتش و دریافت کد رهگیری  ارتش و شماره پروند ثبت نام افسری ارتش از طریق ارتباط با سامانه اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

لینک مرتبط :

سامانه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 97 – 98

نحوه دریافت کد ایثارگری سپاه و ارتش در کنکور سراسری

زمان ثبت نام دانشگاه افسری بانوان 97 – 98

 

زمان ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 97 – 98



م
نبع:نحوه دریافت کد داوطلبی آزمون ارتش 97 – 98


tahsil آزمون ,دریافت ,داوطلبی ,ارتش ,شماره ,کارت ,داوطلبی آزمون ,آزمون ارتش ,شماره داوطلبی ,نحوه دریافت ,افسری ارتش ,شماره داوطلبی آزمون ,دریافت شماره منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فوستالژیک دانلود فایل های کمیاب date-products گروه طراحی و ایده پردازی چاپارت (چاپارت) جوک ولطیفه تصاویربامزه decoration2020 رپ صدا/بزرگترین سایت موزیک Home Of English