دانلود مقاله زنبورداری پرورش زنبور عسل از سری مقالات کارآفرینی با 38 صفحه و فرمت اجرایی Word

پرورش زنبور عسل یکی دیگر از طرح هایی می باشد که اگر با جان و دل و همین طور با داشتن دانش کافی در مورد زنبورداری کار شود سود خوبی را برای زنبوردار یا به اصطلاح کسی که زنبورستان را راه اندازی کرده به بار می آورد. عسل از مواد معجزه آسا می باشد که مصرف آن برای سالم بودن و همچنین برطرف کردن برخی از مریضی توصیه شده است.

پس اگر علاقه مند هستید به این کار و تصمیم خود را مبنی بر راه اندازی زنبورستان را دارید با ما همراه باشید. این مقاله  که از سی و هشت صفحه تشکیل شده است، مطالب آن در چهار فصل با موضوعات مختلف تقسیم بندی شده است که در این جا ما موارد مهمی که در 4 فصل این مقاله آمده است را توضیح می دهیم. در فصل اول کلیات راه اندازی طرح پرورش زنبور عسل مانند دلایل انتخاب طرح راه اندازی زنبورستان، میزان مفید بودن طرح زنبورداری، وضعیت و میزان اشتغالزایی و توضیحات دیگری در مورد زنبورهای عسل داده شده است. در فصل دوم که روش انجام کار نام دارد گزارش مختصر بازدید از یک واحد تولیدی عسل و همین طور جنبه های ابتکاری بودن و خلاقیت به کار رفته شده و یک فهرست از تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز در این طرح بیان شده است. در فصل سوم از این مقاله که عنوان آن امور مالی بوده هزینه هایی که برای احداث یک واحد پرورش زنبور عسل مورد نیاز است را تک تک نام برده و هر کدام را توضیح داده است. و در فصل آخر که فصل چهارم می باشد یک نتیجه گیری از کل مقاله برای شروع کار داشتن یک زنبورداری داده شده است.


وبلاگی پر از مطالب دیدنی و خاص مقاله ,پرورش ,زنبور ,اندازی ,مورد ,زنبورداری ,پرورش زنبور ,مورد نیاز ,زنبورداری پرورش ,مقاله زنبورداری ,دانلود مقاله ,زنبورداری پرورش زنبور ,مق منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سافت موزیک coding مرجع اپل و آی او اس تصفیه آب و فاضلاب آموزش سئو حرفه ای زناشویی ، ازدواج و زندگی مجردی و متاهلی