قطعی تلگرام در 9 اردیبهشت 97 ؛ اختلال یا فیلترینگ؟ | .

gadgetnews.net/269492/قطعی-تلگرام-در-9-اردیبهشت-97/ رتبه: ۱۰۰% - ‏۱ رأی ۳ ساعت پیش - معصوم‌پور 09 اردیبهشت 97 ساعت 06:53. در بامداد روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1397، پیام رسان تلگرام قطع شده و دسترسی به آن برای کاربران غیر ممکن شده است. . خود به قطعی تلگرام واکنش نشان داد و به نظر می‌رسد خبری از فیلتر شدن این پیام رسان نیست و این اختلال به دلیل بروز مشکل در سرورهای تلگرام رخ داده است.

علت قطع شدن تلگرام امروز 9 فروردین 97 - آکاایران

www.akairan.com/elmi/scientific-news/news20183302251729070.html
۱۰ فروردین ۱۳۹۷ - قطع شدن تلگرام 9 فروردین 96 و علت فیلتر شدن تلگرام و علت قطع شدن تلگرام و فیلتر شدن تلگرام و قطع شدن تلگرام را در آکاایران ببینید. وارد نشده: یکشنبه

تلگرام مختل شد/اعلام علت | - تلگرام امروز یکشنبه 9 .

www.ghatreh.com/news/nn42383194/تلگرام-مختل-اعلام-علت
۳ ساعت پیش - تلگرام امروز یکشنبه 9 اردیبهشت از دقایقی پیش قطع شده و امگان دسترسی به تلگرام حتی با نیز میسر نیست. ب.

علت قطعی تلگرام چیست؟ | توضیح رییس تلگرام درباره .

www.aftabir.com/news/article/view/2018/04/29/1868480
۵ ساعت پیش - تلگرام امروز یکشنبه 9 اردیبهشت از دقایقی پیش قطع شده و امگان دسترسی به تلگرام حتی با نیز میسر نیست. به گزارش آفتاب، پاول دورف رییس تلگرام در توییتی با قطعی تلگرام واکنش نشان داده و علت قطعی امروز تلگرام را توضیح داده است. علی رغم برخی شایعات، خبر فیلتر تلگرام صحت ندارد.

علت قطع تلگرام یکشنبه ۹ اردیبهشت / چرا تلگرام قطع است؟ .

www.roozkhosh.com › سرخط اخبار
۲ ساعت پیش - از اوایل روز یکشنبه 9 اردیبهشت پیام رسان تلگرام که در ماه های گذشته حرف و حدیث های بسیاری پیرامون فیلترینگ آن مطرح شده است قطع شده است و حتی با نیست متصل . به گزارش آفتاب، پاول دورف رییس تلگرام در توییتی با قطعی تلگرام واکنش نشان داده و علت قطعی امروز تلگرام را توضیح داده است.

علت قطع شدن تلگرام امروز 9 فروردین 97 · جدید 97 -گهر

gahar.ir/علت-قطع-شدن-تلگرام-امروز-9-فروردین-97/
۲۰ دی ۱۳۷۵ - قطع شدن تلگرام,قطع شدن تلگرام 9 فروردین 96,علت قطع شدن تلگرام,قطعی تلگرام,فیلتر شدن تلگرام,اختلال تلگرام,علت فیلتر شدن تلگرام, . عناوین رومه های امروز ۸ اردیبهشت ۹۷ + تصویر پاول دورف مدیر تلگرام اعلام کرده علت اصلی این اختلال قطع برق در دیتاسنتر تلگرام می باشد که به زودی رفع می شود. وارد نشده: یکشنبه

علت کندی تلگرام یکشنبه 9 اردیبهشت 97

fasl21.rozblog.com/post/73/علت-کندی-تلگرام-یکشنبه-9-اردیبهشت-97.html
دلایل کند شدن تلگرام در 6 اردیبهشت 97 در ایران • تک فاکس https://techfox.ir › اپلیکیشن ۲ روز پیش - تلگرام همچنان محبوب ترین پیام رسان ایران است و روزی نیست که خبر های داغی درباره این اپلیکیشن منتشر نشود. امروز هم از ساعاتی قبل تلگرام با مشکل کندی لود تصاویر و ویدیو ها روبرو بوده است و…,علت کندی تلگرام یکشنبه 9 .

تلگرام | علت قطع شدن تلگرام چیست؟ - نمناک

namnak.com/تلگرام-قطع-وصل-می-شود.p24951
رتبه: ۲٫۱ - ‏۴۶۱ رأی علت قطع شدن تلگرام امروز در ایران. مدیر تلگرام با انتشار پستی در حساب کاربری توئیترش علت قطعی تلگرام را اعلام کرد. از ساعتی پیش دسترسی کاربران به پیام رسان تلگرام در سراسر دنیا دچار اختلال شده و کاربران قادر به استفاده ازاین پیام رسان هم نسخه ی موبایلی و هم نسخه کامپیوتری نیستند. در همین زمینه پاول دورف موسس و .

قطعی تلگرام - باشگاه خبرنگاران

https://www.yjc.ir/fa/tag/1/قطعی%20تلگرام
مدیر تلگرام با انتشار پستی در حساب کاربری توئیترش علت قطعی تلگرام را اعلام کرد. کد خبر: ۶۴۸۵۳۶۲ . طبق برخی شنیده ها عصر امروز تلگرام برای مدتی بر روی اینترنت خانگی و ADSL رفع فیلتر شد اما مجددا فیلتر شد. کد خبر: ۶۳۸۵۴۷۲ . تنها ساعاتی از قطع شدن تلگرام می گذرد که کاربران سراسر جهان به ماتم نشستند. کد خبر: .

علت قطع و وصلی های امروز "تلگرام" چیست؟ | پایگاه خبری ریشه

www.rishenews.com/news/11985

۱۲ دی ۱۳۹۴ - از امروز صبح به صورت متناوب نرم افزار تلگرام دچار قطع و وصلی های طولانی بوده است. این مشکل چه در نسخه های موبایلی و چه در نسخه های ویندوز و حتی در نسخه آنلاین این نرم افزار مشاهده شده است. حال سوال این است که آیا تلگرام در ایران در حال فیلتر شدن است و همه این ها مقدمات فیلترینگ تلگرام است؟


دانلود فیلم ایرانی 97 تلگرام ,اردیبهشت ,قطعی ,یکشنبه ,فیلتر ,رسان ,قطعی تلگرام ,تلگرام امروز ,پیام رسان ,پاول دورف ,امروز یکشنبه ,تلگرام امروز یکشنبه ,کندی تلگرام یکش منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

WantDL دختر پاییزی روزمرگی های ما کتابخانه عمومی مرکزی شهرستان قدس فروشگاه خرید اینترنتی hotelbartarnet بهترین سایت chobsan.com استعلام بدهی خودرو مجله سلامت و زیبایی