قطعی تلگرام در 9 اردیبهشت 97 ؛ اختلال یا فیلترینگ؟ | .

gadgetnews.net/269492/قطعی-تلگرام-در-9-اردیبهشت-97/ رتبه: ۱۰۰% - ‏۱ رأی ۳ ساعت پیش - معصوم‌پور 09 اردیبهشت 97 ساعت 06:53. در بامداد روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1397، پیام رسان تلگرام قطع شده و دسترسی به آن برای کاربران غیر ممکن شده است. آیا قطعی تلگرام یک اختلال از سوی سرورهای این پیام رسان بوده یا خبری در مورد فیلترینگ در راه است؟ از حوالی ساعت 4 صبح روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1397، .

تلگرام امروز 9 اردیبهشت 97 از دسترس کاربران ایرانی خارج .

https://techfox.ir › دانستنی ها
۲ ساعت پیش - تلگرام امروز 9 اردیبهشت 97 از دسترس کاربران ایرانی خارج شد. قطعی تلگرام در 9 اردیبهشت 97 ؛ اختلال یا فیلترینگ؟ دانستنی ها . حدود ساعت 4 صبح روز یکشنبه مورخه 9 اردیبهشت 97 بود که تلگرام به کلی از دسترس خارج شد و بسیاری بر این باور بودند که این پیام رسان روسی بلخره در ایران فیلتر شده است.

قطعی یا فیلتر شدن تلگرام یکشنبه 9 اردیبهشت 97 - .

https://startupforum.ir/14377
۶ روز پیش - امروز یکشنبه 9/2/97 تلگرام قطع شده است با توجه به مشکل به وجود آمده در تلگرام باید گفت این مشکل از جانب خود تلگرام است و ارتباطی با فیلترینگ آن ندارد.

قطعی تلگرام در 9 اردیبهشت 97 - ترفند سیتی

https://www.tarfandcity.com › اطلاعات عمومی › اخبار
۳ ساعت پیش - امروز 9 اردیبهشت سال 97 در ساعت حدود 6 و 35 دقیقه وقتی پیام رسان تلگرام را باز کردم متوجه شدم که کانکت نمی شود با هم امتحان کردم فرقی نکرد. اگر تلگرام فیلتر بشه جایگزین مناسب آن کدام است قطعی تلگرام. ببینید » قطعی تلگرام در 9 ام فروردین 1397. مشکل فیلترینک فکر نکنم باشد لذا .

علت قطعی تلگرام امروز 9 اردیبهشت 97خوزستان خبر | .

khuzestankhabar.ir › اخبار اینستاگرام
۴ ساعت پیش - تلگرام امروز یکشنبه 9 اردیبهشت از دقایقی پیش قطع شده و امگان دسترسی به تلگرام حتی با نیز میسر نیست. ، پاول دورف رییس تلگرام در توییتی با قطعی تلگرام واکنش نشان داده و علت قطعی امروز تلگرام را توضیح داده است. علی رغم برخی شایعات، خبر فیلتر تلگرام صحت ندارد. به گزارش خوزستان .

دلیل اختلال در پیام‌رسان تلگرام - ایران جیب

https://www.iranjib.ir/shownews/48498/دلیل-اختلال-در-پیام‌رسان-تلگرام/
۲ ساعت پیش - تلگرام امروز یکشنبه 9 اردیبهشت قطع شده و امگان دسترسی به تلگرام حتی با نیز میسر نیست.

علت قطع تلگرام یکشنبه ۹ اردیبهشت / چرا تلگرام قطع است؟ .

www.roozkhosh.com › سرخط اخبار
۲ ساعت پیش - علت قطع تلگرام یکشنبه 9 اردیبهشت / چرا تلگرام قطع است؟ از اوایل روز یکشنبه 9 اردیبهشت پیام رسان تلگرام که در ماه های گذشته حرف و حدیث های بسیاری پیرامون فیلترینگ آن مطرح شده است قطع شده است و حتی با نیست متصل نمی شود.

تلگرام مختل شد - زومیت

https://www.zoomit.ir/2018/4/29/271311/telegram-iran-filter/
۱ ساعت پیش - از بامداد امروز یک‌شنبه نهم اردیبهشت‌ماه، شبکه‌ی تلگرام از دسترس خارج شده است و امکان دسترسی به این سرویس حتی با وجود ندارد. . البته برخی منابع این عدم امکان دسترسی را به ماجرای فیلتر بودن مربوط نمی‌دادند؛ چرا که گفته می‌شود پاول دورف، مؤسس تلگرام، در توییتی به قطعی تلگرام واکنش نشان داده و .

دوروف دلیل قطعی تلگرام را اعلام کرد/ داغ شدن بیش از حد .

www.ghatreh.com/news/./دوروف-دلیل-قطعی-تلگرام-اعلام-کرد-داغ-شدن-بیش-سروره.
پاول دوروف در توییتی اعلام کرد دلایل اصلی قطعی تلگرام یک حمله بزرگ DDoS و داغ شدن بیش از حد یکی از سرورهای تلگرام. . یکشنبه، 9 اردیبهشت 1397 ساعت 09:522018-04-29فناوري . آگهی استخدام مهندس - استخدام امروز 9 اردیبهشت 97 .

اختلال در تلگرام/این پیام رسان فیلتر شده؟ - خبرآنلاین

https://www.khabaronline.ir/detail/773205/ict/comunication

۲ ساعت پیش - تابناک نوشت:بر اساس گزارش های رسیده با مداد روز یک شنبه 9 اردیبهشت، پیام رسان تلگرام در اکثر نقاط کشور از دسترس خارج شد و دیگر امکان دسترسی به . تلگرام در توییتی به قطعی تلگرام واکنش نشان داده و علت قطعی امروز تلگرام را توضیح داده است که علی رغم برخی شایعات، خبر فیلتر تلگرام صحت ندارد.


دانلود فیلم ایرانی 97 تلگرام ,اردیبهشت ,قطعی ,ساعت ,فیلتر ,یکشنبه ,قطعی تلگرام ,پیام رسان ,تلگرام امروز ,امروز یکشنبه ,رسان تلگرام ,قطعی تلگرام واکنش ,تلگرام امروز یک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تحقیق و توسعه الکترونیک(تتا الکترونیک) Littleangeleswillbelostinhellforever لبیک یا امام هادی(علیه السلام) 2 انجمن توسعه دهندگان ایران ضد باج افزار سازان ایران طاقت بیار فروشگاه