قطعی تلگرام در 9 اردیبهشت 97 ؛ اختلال یا فیلترینگ؟ | .

gadgetnews.net/269492/قطعی-تلگرام-در-9-اردیبهشت-97/ رتبه: ۱۰۰% - ‏۱ رأی ۳ ساعت پیش - معصوم‌پور 09 اردیبهشت 97 ساعت 06:53. در بامداد روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1397، پیام رسان تلگرام قطع شده و دسترسی به آن برای کاربران غیر ممکن شده است. آیا قطعی تلگرام یک اختلال از سوی سرورهای این پیام رسان بوده یا خبری در مورد فیلترینگ در راه است؟ از حوالی ساعت 4 صبح روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1397، .

قطعی یا فیلتر شدن تلگرام یکشنبه 9 اردیبهشت 97 - .

https://startupforum.ir/14377
۶ روز پیش - امروز یکشنبه 9/2/97 تلگرام قطع شده است با توجه به مشکل به وجود آمده در تلگرام باید گفت این مشکل از جانب خود تلگرام است و ارتباطی با فیلترینگ آن ندارد.

قطعی تلگرام در 9 اردیبهشت 97 - ترفند سیتی

https://www.tarfandcity.com › اطلاعات عمومی › اخبار
۳ ساعت پیش - قطعی تلگرام در اردیبهشت ، چرا تلگرام قطع شده ، تلگرام در تاریخ 9 اردیبهشت سال 1397 قطع شده ، مشکل قطعی تلگرام در نهم اردیبهشت نود و هفت.

قطعی سراسری تلگرام و سایت تلگرام در 9 اردیبهشت 97 - .

https://www.tarfandcity.com › اطلاعات عمومی › اخبار
۱ ساعت پیش - همان طور که به قطعی تلگرام Telegram در روز یکشنبه 9 اردیبهشت 97 اشاره شد تمام برنامه ها و حتی سایت رسمی تلگرام نیز با مشکل مواجه شده و کار نمی کنند. قطعی سراسری تلگرام و سایت تلگرام در 9 اردیبهشت 97. قطعی سراسری تلگرام و سایت تلگرام در 9 اردیبهشت 97. حتما مستحضرید که روسیه تلاش کرد تا جلوی .

تلگرام امروز 9 اردیبهشت 97 از دسترس کاربران ایرانی خارج .

https://techfox.ir › دانستنی ها
۱ ساعت پیش - حدود ساعت 4 صبح روز یکشنبه مورخه 9 اردیبهشت 97 بود که تلگرام به کلی از دسترس خارج شد و بسیاری بر این باور بودند که این پیام رسان روسی بلخره در ایران فیلتر شده است. اما کارشناسان این حوضه با بررسی های لازم متوجه شدند که این یک فیلترینگ و مسدود سازی از داخل نیست و منشاء آن از خود سرور های تلگرام .

دلیل اختلال در پیام‌رسان تلگرام - ایران جیب

https://www.iranjib.ir/shownews/48498/دلیل-اختلال-در-پیام‌رسان-تلگرام/
۱ ساعت پیش - تلگرام امروز یکشنبه 9 اردیبهشت قطع شده و امگان دسترسی به تلگرام حتی با نیز میسر نیست. تلگرام امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت قطع شده و امگان دسترسی به تلگرام حتی با نیز میسر نیست. پاول دورف رییس تلگرام در توییتی با قطعی تلگرام واکنش نشان داده و علت قطعی امروز تلگرام را .

آیا تلگرام فیلتر شده است | ۹ اردیبهشت ۹۷ - جدید 97 - رهافان

www.rahafun.com/آیا-تلگرام-فیلتر-شده-است-9-اردیبهشت-97.html
تلگرام فیلتر شد,آیا تلگرام فیلتر شده است,علت کندی و قطعی تلگرام چیست,قطعی های مکرر تلگرام در تاریخ نهم اردیبهشت ماه 97,روش باز کردن تلگرام بدون .

اختلال در تلگرام/این پیام رسان فیلتر شده؟ - خبرآنلاین

https://www.khabaronline.ir/detail/773205/ict/comunication
۲ ساعت پیش - تابناک نوشت:بر اساس گزارش های رسیده با مداد روز یک شنبه 9 اردیبهشت، پیام رسان تلگرام در اکثر نقاط کشور از دسترس خارج شد و دیگر امکان دسترسی به . تلگرام در توییتی به قطعی تلگرام واکنش نشان داده و علت قطعی امروز تلگرام را توضیح داده است که علی رغم برخی شایعات، خبر فیلتر تلگرام صحت ندارد.

تلگرام مختل شد - زومیت

https://www.zoomit.ir/2018/4/29/271311/telegram-iran-filter/
۵۸ دقیقه پیش - یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۹۷ ساعت ۰۸:۳۴ . البته برخی منابع این عدم امکان دسترسی را به ماجرای فیلتر بودن مربوط نمی‌دادند؛ چرا که گفته می‌شود پاول دورف، مؤسس تلگرام، در توییتی به قطعی تلگرام واکنش نشان داده و علت قطعی این سرویس را توضیح داده . به گفته پاول دورف، علت قطعی تلگرام مشکل یکی از سرورها است.

علت قطعی تلگرام امروز 9 اردیبهشت 97خوزستان خبر | .

khuzestankhabar.ir › اخبار اینستاگرام

۴ ساعت پیش - تلگرام امروز یکشنبه 9 اردیبهشت از دقایقی پیش قطع شده و امگان دسترسی به تلگرام حتی با نیز میسر نیست. ، پاول دورف رییس تلگرام در توییتی با قطعی تلگرام واکنش نشان داده و علت قطعی امروز تلگرام را توضیح داده است. علی رغم برخی شایعات، خبر فیلتر تلگرام صحت ندارد. به گزارش خوزستان .


دانلود فیلم تلگرام ,اردیبهشت ,قطعی ,فیلتر ,ساعت ,یکشنبه ,قطعی تلگرام ,تلگرام امروز ,پیام رسان ,نشان داده ,واکنش نشان ,قطعی تلگرام واکنش ,قطعی امروز تلگرام ,ت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کتابخانه شادروان حبیب نصرالله زاده شارژ رایگان ایرانسل / شارژ رایگان همراه مشاوره تحصیلی سرباز ایرانی طاقت بیار اخرین اخبار تعطیلی / سریال/ ورزشی و... نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی در رشت آشپزی آسان پز