قطعی یا فیلتر شدن تلگرام یکشنبه 9 اردیبهشت 97 - .

https://startupforum.ir/14377 ۶ روز پیش - امروز یکشنبه 9/2/97 تلگرام قطع شده است با توجه به مشکل به وجود آمده در تلگرام باید گفت این مشکل از جانب خود تلگرام است و ارتباطی با فیلترینگ آن ندارد.

قطعی تلگرام در 9 اردیبهشت 97 ؛ اختلال یا فیلترینگ؟ | .

gadgetnews.net/269492/قطعی-تلگرام-در-9-اردیبهشت-97/
رتبه: ۱۰۰% - ‏۱ رأی ۳ ساعت پیش - معصوم‌پور 09 اردیبهشت 97 ساعت 06:53. در بامداد روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1397، پیام رسان تلگرام قطع شده و دسترسی به آن برای کاربران غیر ممکن شده است. آیا قطعی تلگرام یک اختلال از سوی سرورهای این پیام رسان بوده یا خبری در مورد فیلترینگ در راه است؟ از حوالی ساعت 4 صبح روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1397، .

تلگرام امروز 9 اردیبهشت 97 از دسترس کاربران ایرانی خارج .

https://techfox.ir › دانستنی ها
۱ ساعت پیش - حدود ساعت 4 صبح روز یکشنبه مورخه 9 اردیبهشت 97 بود که تلگرام به کلی از دسترس خارج شد و بسیاری بر این باور بودند که این پیام رسان روسی بلخره در . یکی از سرور های اصلی تلگرام به شدن داغ شده است و به همین دلیل از کار افتاده و باعث از دسترس خارج شدن این پیام رسان برای برخی کاربران در سراسر جهان شده .

قطعی تلگرام در 9 اردیبهشت 97 - ترفند سیتی

https://www.tarfandcity.com › اطلاعات عمومی › اخبار
۳ ساعت پیش - امروز 9 اردیبهشت سال 97 در ساعت حدود 6 و 35 دقیقه وقتی پیام رسان تلگرام را باز کردم متوجه شدم که کانکت نمی شود با هم امتحان کردم فرقی نکرد. اگر تلگرام فیلتر بشه جایگزین مناسب آن کدام است قطعی تلگرام. ببینید » قطعی تلگرام در 9 ام فروردین 1397. مشکل فیلترینک فکر نکنم باشد لذا .

قطعی تلگرام در 9 اردیبهشت 97 ؛ اختلال یا فیلترینگ؟

news.bkhtiyari.com/fa/news/./قطعی-تلگرام-در-9-اردیبهشت-97-اختلال-یا-فیلتری.
معصوم‌پور 09 اردیبهشت 97 ساعت 06:53. در بامداد روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1397، پیام رسان تلگرام قطع شده و دسترسی به آن برای کاربران غیر ممکن شده است. . در اکانت توییتر خود به قطعی تلگرام واکنش نشان داد و به نظر می‌رسد خبری از فیلتر شدن این پیام رسان نیست و این اختلال به دلیل بروز مشکل در سرورهای تلگرام رخ داده است.

تلگرام مختل شد/اعلام علت | - تلگرام امروز یکشنبه 9 .

www.ghatreh.com/news/nn42383194/تلگرام-مختل-اعلام-علت
۳ ساعت پیش - تلگرام امروز یکشنبه 9 اردیبهشت از دقایقی پیش قطع شده و امگان دسترسی به تلگرام حتی با نیز میسر نیست. ب.

علت قطع تلگرام یکشنبه ۹ اردیبهشت / چرا تلگرام قطع است؟ .

www.roozkhosh.com › سرخط اخبار
۲ ساعت پیش - علت قطع تلگرام یکشنبه 9 اردیبهشت / چرا تلگرام قطع است؟ از اوایل روز یکشنبه 9 اردیبهشت پیام رسان تلگرام که در ماه های گذشته حرف و حدیث های بسیاری پیرامون فیلترینگ آن مطرح شده است قطع شده است و حتی با نیست متصل نمی شود.

فیلتر تلگرام امروز 9 اردیبهشت | علت قطعی امروز تلگرام .

vitrinou.ir/./فیلتر-تلگرام-امروز-9-اردیبهشت-علت-قطعی-امروز-تلگرام-چیست-9-ا.
۲۱ بهمن ۱۳۷۵ - اختلال تلگرام امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 علت قطعی تلگرام چیست؟ | توضیح رییس تلگرام درباره قطعی امروز تلگرام +عکس قطعی تلگرام در 9 اردیبهشت 97 | اختلال یا فیلتر شدن تلگرام ؟ اختلال .

علت قطع شدن تلگرام امروز 9 فروردین 97 - آکاایران

www.akairan.com/elmi/scientific-news/news20183302251729070.html
۱۰ فروردین ۱۳۹۷ - قطع شدن تلگرام 9 فروردین 96 و علت فیلتر شدن تلگرام و علت قطع شدن تلگرام و فیلتر شدن تلگرام و قطع شدن تلگرام را در آکاایران ببینید.

آیا تلگرام فیلتر شده است | ۹ اردیبهشت ۹۷ - جدید 97 - رهافان

www.rahafun.com/آیا-تلگرام-فیلتر-شده-است-9-اردیبهشت-97.html

کندی و قطع شدن های مکرر تلگرام در امروز نهم اردیبهشت ماه ۹۷ به حدی است که میتوان گمان برد تلگرام فیلتر شده است , طبق بررسی هایی که ما انجام دادیم از بامداد امروز تلگرام با کندی و قطعی شدیدی روبرو است و باید صبر کنیم و ببینیم که این قطعی موقتی است و یا دائمی . دسته بندی : اخبار داغ. بدون دیدگاه; سعید; ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ .


دانلود فیلم تلگرام ,اردیبهشت ,قطعی ,فیلتر ,یکشنبه ,ساعت ,قطعی تلگرام ,تلگرام امروز ,پیام رسان ,امروز یکشنبه ,تلگرام فیلتر ,تلگرام امروز یکشنبه ,قطعی امروز ت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آیا میدانید موزیک فایر - متن آهنگ جدید - آتش موزیک میهن به روز حمل خودرو با وینچ بهترین سایت hallelujah فیلم , اهنگ , خبر , سریال Danesh-Agah ورزشی