طرح جابر کلاس چهارم دبستان عکس برداری از خورشید

طرح جابربن حیان کلاس چهارم دبستان عکس برداری از خورشید

این مجموعه شامل:

پوستر های طرح جابربن حیان در مورد عکس برداری از خورشید
تابلوی نمایش طرح جابربن حیان  در مورد عکس برداری از خورشید
عکس جابربن حیان در مورد عکس برداری از خورشید
مطالب علمی آموزشی در باره طرح جابربن حیان عکس برداری از خورشید
این مستندات عنوان شده بر طبق آخرین بخش نامه طرح جابر می باشد.
قسمتی از طرح جابربن حیان کلاس چهارم دبستان عکس برداری از خورشید
 

نکاتی که باید پیش از شروع رعایت کنید
در راهنمای پیش رو، ما از تنظیمات مربوط به توازن سفیدی و کنترل‌‌های دیگر مربوط به تصویر استفاده کرده‌ایم، اما لازم است که شما تنظیمات ایزو دوربین‌تان را هم بررسی نمایید. در حالتی که از ۳پایه استفاده می‌کنید هیچ‌وقت از قابلیت خودکار ایزو استفاده نکنید، چرا که نیازی به ایزوی بالا برای این‌گونه تصویربرداری ندارید و کیفیت بد عکس شما را اذیت خواهد کرد.

در حالتی که به شکل دستی عکاسی می‌کنید، ایزوی خودکار می‌تواند از آسیب به کیفیت عکس جلوگیری کند، زیرا سطح نور و سرعت شاتر ممکن است با سرعت بیشتری نسبت به آنچه که انتظار دارید تغییر پیدا کند.

تلاش نخست
 

شرایط موجود به سرعت تغییر می‌کنند، بنابراین بهتر است که در ابتدای کار چند عکس سریع از منظره کنونی ثبت کنید. در ایجا ما لنز زوم خود را روی وسیع‌ترین فاصله کانونی آن قرار داده‌ایم و به اندازه کافی به سوژه فانوس دریایی نزدیک شده‌ایم. نتیجه این کار منجر به ثبت یک چشم‌انداز شگرف شده‌ است. در این حالت دوربین را به سمت بالا کج کرد‌ه‌ایم، ولی خورشیدی که در پس‌زمینه قرار دارد بسیار کوچک افتاده‌ است.

 

۲٫ تغییر فاصله کانونی
با کمی دورتر شدن از سوژه و استفاده از فاصله کانونی طولانی‌تر تصویر بهتری را به ثبت رساندیم. فانوس دریایی در همان اندازه قبلی خود قرار گرفته و دید آن سر راست‌تر شده‌ است، چون که در این حالت به دوربین شیب نداده‌ایم. اکنون فضای کمتری از آسمان در پس‌زمینه به چشم می‌آید طوری که باعث شده تا خورشید بزرگتر دیده‌شده و قاب تصویر با رنگ درخشان نارنجی پرمایه شود.

اطلاعات اضافی درباره این طرح جابربن حیان کلاس چهارم دبستان عکس برداری از خورشید:

این پروژه به صورت کامل و آماده پرینت توسط دانش آموزان و معلمین و آموزگاران گرامی می باشد. تمامی فایل های این مجموعه قابل ویرایش و در قالب ورد (Word)  می باشند.

لینک دانلود:

طرح جابر کلاس چهارم دبستان عکس برداری از خورشید

 

طرح جابر کلاس چهارم دبستان عکس برداری از خورشید


فایلستان|طرح جابر| پیشنهاد ارزشیابی|گزارش تخصصی|اقدام پژوهی برداری ,دبستان ,جابربن ,چهارم ,کلاس ,حیان ,کلاس چهارم ,چهارم دبستان ,جابربن حیان ,جابر کلاس ,مورد عکس برداری ,کلاس چهارم دبستان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید ساعت هوشمند سنتر مارکت -centermarkt سیم بکسل، زنجیر و جرثقیل حمل بار پاور بکسل فاران تابش پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان فضای کار اشتراکی ریسون|سالن کنفرانس ریسون