قطعی تلگرام در 9 اردیبهشت 97 ؛ اختلال یا فیلترینگ؟ | .

gadgetnews.net/269492/قطعی-تلگرام-در-9-اردیبهشت-97/ رتبه: ۱۰۰% - ‏۱ رأی ۳ ساعت پیش - معصوم‌پور 09 اردیبهشت 97 ساعت 06:53. در بامداد روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1397، پیام رسان تلگرام قطع شده و دسترسی به آن برای کاربران غیر ممکن شده است. آیا قطعی تلگرام یک اختلال از سوی سرورهای این پیام رسان بوده یا خبری در مورد فیلترینگ در راه است؟ از حوالی ساعت 4 صبح روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1397، .

تلگرام امروز 9 اردیبهشت 97 از دسترس کاربران ایرانی خارج .

https://techfox.ir › دانستنی ها
۲ ساعت پیش - تلگرام امروز 9 اردیبهشت 97 از دسترس کاربران ایرانی خارج شد. قطعی تلگرام در 9 اردیبهشت 97 ؛ اختلال یا فیلترینگ؟ دانستنی ها . حدود ساعت 4 صبح روز یکشنبه مورخه 9 اردیبهشت 97 بود که تلگرام به کلی از دسترس خارج شد و بسیاری بر این باور بودند که این پیام رسان روسی بلخره در ایران فیلتر شده است.

قطعی یا فیلتر شدن تلگرام یکشنبه 9 اردیبهشت 97 - .

https://startupforum.ir/14377
۶ روز پیش - امروز یکشنبه 9/2/97 تلگرام قطع شده است با توجه به مشکل به وجود آمده در تلگرام باید گفت این مشکل از جانب خود تلگرام است و ارتباطی با فیلترینگ آن ندارد.

قطعی تلگرام در 9 اردیبهشت 97 - ترفند سیتی

https://www.tarfandcity.com › اطلاعات عمومی › اخبار
۱۱ دقیقه پیش - امروز 9 اردیبهشت سال 97 در ساعت حدود 6 و 35 دقیقه وقتی پیام رسان تلگرام را باز کردم متوجه شدم که کانکت نمی شود با هم امتحان کردم فرقی نکرد. اگر تلگرام فیلتر بشه جایگزین مناسب آن کدام است قطعی تلگرام. ببینید » قطعی تلگرام در 9 ام فروردین 1397. مشکل فیلترینک فکر نکنم باشد لذا .

دلیل اختلال در پیام‌رسان تلگرام - ایران جیب

https://www.iranjib.ir/shownews/48498/دلیل-اختلال-در-پیام‌رسان-تلگرام/
۲ ساعت پیش - تلگرام امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت قطع شده و امگان دسترسی به تلگرام حتی با نیز میسر نیست. پاول دورف رییس تلگرام در توییتی با قطعی تلگرام واکنش نشان داده و علت قطعی امروز تلگرام را توضیح داده است. علی رغم برخی شایعات، خبر فیلتر تلگرام صحت ندارد. به گفته پاول دورف، علت قطعی .

علت قطعی تلگرام چیست؟ | توضیح رییس تلگرام درباره .

www.aftabir.com/news/article/view/2018/04/29/1868480
۶ ساعت پیش - تلگرام امروز یکشنبه 9 اردیبهشت از دقایقی پیش قطع شده و امگان دسترسی به تلگرام حتی با نیز میسر نیست. به گزارش آفتاب، پاول دورف رییس تلگرام در توییتی با قطعی تلگرام واکنش نشان داده و علت قطعی امروز تلگرام را توضیح داده است. علی رغم برخی شایعات، خبر فیلتر تلگرام صحت ندارد.

اختلال در تلگرام/این پیام رسان فیلتر شده؟ - خبرآنلاین

https://www.khabaronline.ir/detail/773205/ict/comunication
۳ ساعت پیش - تابناک نوشت:بر اساس گزارش های رسیده با مداد روز یک شنبه 9 اردیبهشت، پیام رسان تلگرام در اکثر نقاط کشور از دسترس خارج شد و دیگر امکان دسترسی به . تلگرام در توییتی به قطعی تلگرام واکنش نشان داده و علت قطعی امروز تلگرام را توضیح داده است که علی رغم برخی شایعات، خبر فیلتر تلگرام صحت ندارد.

تلگرام مختل شد/اعلام علت | - تلگرام امروز یکشنبه 9 .

www.ghatreh.com/news/nn42383194/تلگرام-مختل-اعلام-علت
۴ ساعت پیش - تلگرام مختل شد/اعلام علت. - تلگرام امروز یکشنبه 9 اردیبهشت از دقایقی پیش قطع شده و امگان دسترسی به تلگرام حتی با نیز میسر نیست. به گزارش سایت قطره و به نقل ازآفتاب، پاول دورف رییس تلگرام در توییتی با قطعی تلگرام واکنش نشان داده و علت قطعی امروز تلگرام را توضیح داده است. علی رغم .

علت قطعی تلگرام امروز 9 اردیبهشت 97خوزستان خبر | .

khuzestankhabar.ir › اخبار اینستاگرام
۴ ساعت پیش - تلگرام امروز یکشنبه 9 اردیبهشت از دقایقی پیش قطع شده و امگان دسترسی به تلگرام حتی با نیز میسر نیست. ، پاول دورف رییس تلگرام در توییتی با قطعی تلگرام واکنش نشان داده و علت قطعی امروز تلگرام را توضیح داده است. علی رغم برخی شایعات، خبر فیلتر تلگرام صحت ندارد. به گزارش خوزستان .

اختلال سراسری تلگرام در ایران اردیبهشت1397+ جزئیات و .

www.sabzpendar.com/ekhtelal-dar-telegram-va-ellat/

علت اختلال و قطعی تلگرام در ایران + جزئیات اختلال اردیبهشت 97. علت اختلال و قطعی تلگرام در ایران + جزئیات اختلال 29 فروردین 97. اختلال تلگرام در اردیبهشت ماه 1397. گفته می شود تلگرام در اردیبهشت ماه 1397 قرار است فیلتر شود. . قطعی تلگرام : صبح امروز بیست و نهم فروردین 1397 تلگرام دچار اختلالاتی شده بود …


دانلود فیلم آهنگ تلگرام ,قطعی ,اردیبهشت ,فیلتر ,اختلال ,ساعت ,قطعی تلگرام ,تلگرام امروز ,پیام رسان ,امروز یکشنبه ,نشان داده ,قطعی امروز تلگرام ,قطعی تلگرام واکنش منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود برای شما کودک برترین وب اینجا همه چی هست اقیانوس رهایی من دانلود کلیپ جدید سایت مهندس زمانی حوریا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.